توضیحات کاره

به نام خداوند بخشنده مهربان

موشن گرافیک  یا همان گرافیک متحرک یکی از بروزترین و بهترین روش های برای داشتن تبلیغی ویدئویی و جذاب است شما در اصل با سفارش موشن گرافیک میتوانید هر هدفی را به مخاطبین خود منتقل کنید. عموم مردم به اشتباه می گویند موشن گرافی اما در اصل باید موشن گرافیک گفته شود. در موشن گرافیک با استفاده از المان های انیمیشنی و رنگ های شاد تلاش می کنیم تا اهداف تبلیغ کننده را در ذهن مخاطبین منتقل کنیم. موشن گرافیک ساده ترین و البته به صرفه ترین روش تبلیغات ویدئویی است که برای هر کسب و کاری نتیجه بخش خواهد بود. تعرفه موشن گرافیک عموما ثابت نیست و بسته به نیاز مشتری تغییر می کند.

انواع موشن گرافیک

  • موشن گرافیک المان آماده: در این سبک از موشن گرافیک ابتدا سناریوای خاص برای کسب و کار شما نوشته می شود و پس از آن با استفاده از المان های خارجی که از جذابیت بالایی برخوردارهستند موشن گرافیک ساخته و با نریشن (فایل گویندگی) ست می شود. (این روش هزینه مناسبی دارد و بیشترین استفاده را استارت آپ ها میبرند.)
  • موشن گرافیک اختصاصی (داستانی ، سه بعدی ، ایرانی ، مدرن ، تایپوگرافیک): در این سبک تمامی المان های به کار رفته در موشن گرافیک اختصاصی بوده و تک تک المان ها برای مشتری به صورت دستی طراحی می شود. (این روش هزینه زیادی دارد و بیشتر برای کسب و کارهای بزرگ استفاده میشود.)

 

ویژگی های مجموعه ما

  • زمان شما برای ما اهمیت دارد و از بدقولی به شدت متنفریم لذا میتوانید با خیال راحت روی زمانی که به شما می دهیم برنامه ریزی کنید.
  • کیفیت دومین پارامتر پراهمیت برای ماست گاهی اوقات بارها و بارها موشن گرافیک را از نو میزنیم تا مشتری راضیه راضی باشد.
  • سرعت و تنوع خدمات هم که کاملا قابل ملاحظه هست.
  • قیمت مناسب در برابر کیفیت ارائه شده.

لطفا قبل از سفارش با ما در ارتباط باشید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

قدم اول: نوشتن سناریو (تایید مشتری)

قدم دوم: ضبط فایل نریشن (تایید مشتری)

قدم سوم: طراحی اولیه موشن گرافیک نسخه دمو (تایید مشتری)

قدم پایانی: انجام اصلاحات و تحویل فایل باکیفیت نهایید به مشتری

  • قراردادن موسیقی بک‌گراند: انجام می‌شود
  • قراردادن صدای راوی: انجام می‌شود - ضبط صدا توسط خودم

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های استودیو چمروش