توضیحات کاره

بعد از طراحی وب سایت حفظ امنیت اطلاعات شخصی از مهمترین نکات محسوب می شود ، این نکته قابل توجّه است ، که سئو بسیار گسترده بوده وامنیت سرور جزئی از سئو می باشد ، که مسلماً تأثیرفراوانی در رنک سایت داشته و جزء راه کارهای پایدار برای ارتقاء سایت محسوب می شود ، که نتیجۀ مهم آن حفظ موقعیت شغلی وحیثیت تجاری برندتان است .


امروزه امنیت سایت به عنوان یکی از فاکتورهای سئو از طرف گوگل مطرح شده ، زیرا امنیت بالای سایت شما به عنوان یک نقطۀ قوت ، شما را درخور دریافت پاداش می نماید و باعث می شود رتبۀ خوبی در موتورهای جستجو کسب نمایید .


غیر قابل انکار است ، که همیشه هکرها سعی در ضربه زدن به سئوی سایت ها داشته اند ، تا بدین وسیله از رنک سایت کاسته در نتیجه سایت به سرعت مشتریان خود را در سطح گوگل از دست بدهد ، پس ما همیشه سعی در انجام اقداماتی خواهیم داشت ، که امنیت سایت به حد اکثر خود رسیده وامکان نفوذ به اطلاعات آن کاهش پیدا کند .


دقت داشته باشید که ، امن نگه داشتن وب سایت و سئو دو رکن جدا نشدنی از هم می باشند ، که توجّه هر سئو کار حرفه ای را به خود جلب می کند ، افزایش رنک وب سایت و سئوی بالا (بالا امدن وب سایت در صفحات اول گوگل)  احتیاج به توجّه مداوم یک سئو کار وکمک گرفتن از افراد متخصص امنیت دارد ،

 

ما با حرفه ای ترین متخصص های امنیت وب سایت شما را حمایت می کنیم ❤️

 

هزینه ssl جداهست و درصورت نیاز لطفا از طریق پروژه اختصاصی بهمون سفارش بدید

 

این کاره فقط فقط وب سایت های وردپرس است

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

امنیت وب سایت وردپرسی شما تاحد زیادی افزایش داده خواهدشد

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای امن کردن وب سایت وردپرسی   در 7 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.