توضیحات کاره

یکی از موارد بسیار خوب در وب استفاده ازفرم های انلاین است که میتونه مراجعه حضوری رو کمتر،نحوه گزارش گیری رو اسونتر وسریعتر کنه .

من میتونم فرم های آنلاین برای نظر سنجی، فروش محصول مجازی ، دریافت هرنوع اطلاعات از کاربر طراحی کنم.

این فرم میتونه محاسبه آنلاین هزینه خدمات داشته باشه یعنی به ازای هرخدمتی که در اون فرم انتخاب میشه قیمت رو بصورت آنلاین پایین همون فرم نمایش بده. همچنین میتونم این فرم رو به درگاه بانکی موردنظرتون که داریدد متصل کنم که وقتی کاربر خدمات رو انتخاب و ثبت کرد مستقیما به درگاه بانک وصل بشه و پرداخت انلاین کنه.

موارد دیگه استفاده از این فرم ها اینه که میتونید رزرو انلاین خدمات خودتونو قرار بدید که میتونید این قابلیت رو قرار بدید که مشتری در آخر و بعداز ثبت فرم و سفارشش مبلغی که مشخص کردید رو به عنوان بیعانه یا پیش پرداخت به صورت آنلاین پرداخت کنه.

ما برای شما فرمهایی حرفه ای با فیلد های دلخواه شما (هرنوع فیلد) میسازیم و شما می توانید آن را در هرجای سایتتان که مایلید قرار دهید.

یکی از کاربردهای این فرمها کارهای نظرسنجی و آماری مربوطه به پایان نامه ها می باشد.ما این کار رو براتون به صورت انلاین میکنیم که نتایج رو براتون آنلاین و سریع ارسال میکنه

نکته این کاره تنها مختص سایت های وردپرسی هست

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

ما برای شما فرمهایی حرفه ای با فیلد های دلخواه شما (هرنوع فیلد) میسازیم و شما می توانید آن را در هرجای سایتتان که مایلید قرار دهید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای هر فرم   در 1 روز
    پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش، جهت هماهنگی برای انجام کار به این فروشنده پیام دهید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.