توضیحات کاره

صدای شما را به گوش همه مخاطبانتان می رسانیم ....

مسلما هر شرکت، اداره، مرکز تجاری و یا فرهنگی، نیاز به اطلاع رسانی به کارکنان یا مشتریان خود داشته و معمولا تماس با تک تک افراد و اعلام موضوع بسیار وقت گیر و پر هزینه است و انرژی زیادی را از مجموعه خواهد گرفت.

حالا نوبت شماست که یک ابزار خاص و حرفه‌ای داشته باشید. ابزاری که طنین صدایش با همه هشدارهای معمولی و روزانه گوشی‌های تلفن همراه تفاوت دارد. اکنون رسانه‌ای در دست شماست که همه را برای شنیدن صدایتان به حرکت وا می‌دارد. با این سامانه می‌توانید پیام صوتی‌تان را برای هزاران نفر ارسال کنید. ملودی تماس هزاران گوشی تلفن همراه و ثابت در یک لحظه بلند می‌شود و صدای شما را که حاوی اطلاع رسانی مناسب باشد برای مخاطبانتان پخش می‌شود و همه پیام شما را می شنوند.

این سامانه یک رسانه بزرگ و حرفه‌ای در دست شماست. رسانه‌ای که خیال شما را از تحویل بموقع اخبارتان راحت می‌کند. فقط کافیست پیام صوتی‌تان را ضبط کنید و وارد پنل پیامک صوتی تان شوید. با در اختیار گرفتن سامانه پیامک صوتی، میتوانید اطلاع رسانی ها را با کمترین هزینه و بالاترین سرعت انجام دهید.

برای این کار کافیست صدای مورد نظر را ضبط کرده و شماره ها را از دفترچه تلفنتان انتخاب کنید. ارسال در این سیستم بصورت همزمان برای هزاران نفر در ساعت انجام می گیرد.
این سیستم معمولا برای اطلاع رسانی محصولات و خدمات، یادآوری های مختلف ازقبیل تاریخ بیمه، شارژ، تمدید قرارداد، اتمام گارانتی، تبریک ایام خاص و یا تبریک تولد و ازدواج، یادآوری جلسات، تغییر ساعت های کاری، فراخوان ها، ارسال پیام های مختلف برای مسئولین قسمتها و غیره بکار می رود.

 


به عنوان مثال :
تا حالا اتفاق افتاده که خواسته باشید یک پیغام را به چند صد نفر اعلام کنید ولی زمان کافی برای تماس نداشته باشید؟
مثلا خواسته باشید یک دعوت یا تغییر برنامه را به هزار نفر اعلام کنید!
خوب حالا باید چکار کنیم؟
یکی یکی تماس بگیریم؟! میدانید چند ساعت یا شاید چند روز طول میکشد؟! میدانید در حالت عادی چقدر هزینه تماس شما با می شود؟!
ما این مشکل رو حل کرده ایم. فایل صوتی پیام را ضبط کنید، شماره ها را انتخاب و ارسال....
سیستم ما در لحظه با همه تماس گرفته و تلفن ها زنگ می خوردو هر کسی که به تماس پاسخ دهد پیغام برایش پخش می شود و هر کسی هم که جواب ندهد سیستم بطور خودکار پس از دقایقی مجددا تماس گرفته و پیام را پخش می کند.
اگر به هر دلیلی تماس پاسخ داده نشود، در نهایت کار ، اعتباری از پنل شما کسر نشده و مبلغ مربوطه به شما بازگشت می شود.
نکته مهم اینکه در هر حالت اگر گیرنده در طول روز با همان شماره تماس بگیرد، پیام برای ایشان پخش می شود و این مورد برای شما هیچ هزینه ای ندارد.

شما با پرداخت این مبلغ نرم افزار تحت وب را با تعرفه مناسب تری دریافت میکنید تا هر زمانی که خواستید بتوانید از آن استفاده کنید.

لازم است بدانید که:
فراخوان اولیاء دانش آموزان یک مدرسه با 400 نفر دانش آموز حدودا 5 دقیقه زمان می برد.
یا اطلاع رسانی یک مرکز تجاری برای شماره های ثابت منطقه ی خود با حدود 5000 شماره کمتر از یک ساعت زمان خواهد برد.
در کمتر از 20 دقیقه به بیش از هزار مشتری خود یک موضوع را اطلاع رسانی کنید.
اطلاع رسانی هایی از قبیل: پرواز امروز دو ساعت تاخیر دارد، جلسه اولیا و مربیان امروز فلان ساعت ، جلسه کاری یک‌ساعت زودتر شروع می‌شود، فردا به فلان علت تعطیل است یا باز است، برنامه امتحانات پایان ترم دانشگاه تغییر کرد، صبح فردا حضور همه کارمندان راس ساعت 7 صبح الزامی است، مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بانک تا فردا تمدید شد، امروز آخرین روز ارائه مدارک برای دریافت نوبت حج است و ...


 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پیام صوتی (تبلیغاتی یا اطلاع رسانی ) که براتون تهیه شده رو به همه شماره هایی که تعیین میکنید یا براتون تهیه میکنیم ( بسته به جامعه هدفتون ) ارسال میکنیم

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های تهران پنل