توضیحات کاره

امروزه تلگرام جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است .همه ی ما روزانه مقداری از وقت خودمان را صرف این شبکه ی اجتماعی می کنیم. ما در این شبکه ی اجتماعی با َآشنایان به راحتی ارتباط برقرار می کنیم، از جدیدترین اخبار ومطالب آگاه می شویم ویا گاهی مواقعی خریدی انجام می دهیم.

یعضی دیگر از ما نیز تلگرام را به ماشین پول سازی خود تبدیل کرده اند وبا استفاده از قابلیت های بی نظیر این شبکه ی اجتماعی برای خود یک منبع درامد مطمئن ایجاد کردهاند.

 

بسیاری از کسب وکارهای سنتی نیز با استفاده از این پتانسیل ،کسب وکار خویش را رونق بخشیده و به راحتی محصولات خویش را به مشتریانشان عرضه می دارند .

به طور قطع می توان گفت در این بین اشخاص وکسب وکار هایی که از قابلیت های تلگرام بتوانند استفاده نمایند می توانند در آینده بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشند.

ما برای راحتی شما ایده خیلی خوب وجالب داریم که علاوه بر آسان کردن کار شما از دردسر های مختلف مانند ریپورت شدن اکانت، خرید شماره مجازی وهم چنین محدود شدن توسط تلگرام و...  باعث صرفه جویی در امور مالی مربوط به تبلیغات شما می شود.

شما با این روش علاوه بر این که هزینه های تان را در بحث تبلیغات کاهش می دهید می توانید درامد خوبی رانیز نصیب خود نمایید.

در این روش شما به جای سپردن تبلیغات خود به دیگران  خود مدیر ومجری تبلیغات خود می شوید وهم چنین می تواتید با انجام تبلیغات برای دیگران  نیز سود خوبی را نصیب خود نمایید.

 

در این روش ما به شما یک اکانت اماده ی تلگرام را که در چهارصد گروه تلگرامی عضو گردیده به شما تحویل می دهیم. که شما می توانید با این اکانت تلگرامی به راحتی تبلیغ کالا وخدمات خود را انجام دهید.

 

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این اکانت های تلگرام چیست وچگونه ساخته شده اند؟

باید بگویم که این اکانت ها با شماره ی مجازی ساخته شده اند ،شما بعد از خرید در کنار سفارش خود صاحب این شماره ی مجازی نیز می گردید .

فوت کوزه گری:

با اطمینان کامل می توانم بگویم که بهترین قسمت این سفارش این قسمت می باشد.پس از تحویل سفارش ما به شما ترفند ارسال اتوماتیک وهمزمان پیام به تمامی این گروه ها را در اختیار شما می گذاریم.یعنی شما با این ترفند به راحتی پست تبلیغاتی خودرا در کمتر از چند ثانیه به تمامی گروه های خود ارسال می نمایید.

 

روش های کسب درامد از این کاره؟

ما در کنار تحویل این سفارش چندین روش کسب درامد از این اکانت ها را نیز به شما یاد می دهیم:

کافی است با یک سرچ ساده در همین سایت انجام میدم مشاهده نمایید که بسیاری از افراد با ثبت کاره هایی با موضوع افزایش بازدید پست،افزایش ممبر،افزایش بازدید پست های چالش و... درآمد خوبی را کسب می کنند.

البته این فقط یک روش ساده  برای کسب درامد از این اکانت ها می باشد. بعد از تحویل سفارش ما به شما چندین روش پیشرفته تر را نیز برای کسب درامد از این اکانت ها در اختیارتان قرار می دهیم.

 

توضیحات مختصری در مورد گروه ها

شاید در مورد گروه هایی که اکانت در آن ها عضو می باشد برای شما هم سوال پیش آمده باشد.

در مورد این گروه ها باید بگویم که این گروه ها دارای موضوعات مختلفی می باشند: از جمله گروه هاچت،گروه های تبلیغاتی ،ورزشی،علمی، مذهبی،و...

که شما می توانید بعد از سفارش مشخص کنید که به گروه هایی باچه موضوعی نیاز دارید تا ما مطابق با درخواست شما عمل نمائیم.

در صورت تمایل تمامی گروه ها،گروه های تبلیغاتی می باشد.در مورد گروه های تبلیغاتی این راهم بگویم که این گروه ها مخصوص تبلیغات می باشد وخوبی این گروه ها این می باشد که ارسال لینک در این گروه ها ازاد می باشد وشخص با ارسال لینک از گروه اخراج نمی شود که اکثر افراد تمایل به عضویت در این گروه ها دارند.

تعداد گروه هایی که اکانت در ان عضو می باشد 400 گروه می باشد که در صورت تمایل خودتان می توانید به تعداد گروه هایتان اضافه نمایید ویا با ارسال درخواست توسط اینجانب صورت می گیرد.

 

ممکن است که در هنگام خواندن توضیحات برای شما سوالاتی پیش امده باشد که به چند سوال در ادامه جواب داده شده است.در صورتی که سوالی دیگر هم داشتید از قسمت پیام ها سوال خودرا برای ما بفرستید که در اسرع وقت به سوال شما جواب می دهیم.

سوال اول)آیا در آپدیت های بعدی تلگرام مشکلی برای این روش به وجود می آید یانه؟

شما در این روش فقط در گروه هاعضو شده و پیام تبلیغاتی خود را به گروه ها میفرستید بنابراین آپدیت تلگرام تاثیری روی این روش ندارد. ودر اپدیت های بعدی تلگرام نیز می توانید این کار رابه راحتی انجام دهید.

سوال دوم:آیا این اکانت ها ریپورت ومسدود می شوند؟

باید بگویم که حتی ریپورت شدن اکانت هم تاثیری روی کار شما نخواهد داشت.در صورت ریپورت شدن ،شما نمی توانید پیام خودرا به پی وی اشخاص بفرستید،که باتوجه به ارسال تبلیغات به گروه ها ریپورت شدن تاثیری در کار شما نخواهد داشت وحتی در صورت ریپورتی هم می توان در گروه ها عضو شد و به گروه ها پیام ارسال نمود.

سوال سوم:آیا می توان تعداد گروه ها را افزایش داد؟

بله شما می توانید با هریک از این اکانت ها در بیش از 900 گروه عضو شوید.که این کار را خود شما می توانید با عضویت در گروه های مختلف انجام دهید ویا با ثبت درخواست این کار رابه ما بسپارید.

سوال چهارم:روش ارسال تبلیغات به گروه ها چگونه است؟

با ترفند هایی که ما به شما یاد می دهیم ،شما می توانید در کمتر از چند ثانیه پیام های خود را به صورت همزمان به تمامی گروه ها خود ارسال نمایید.پس از تحویل سفارش ما برای شما چند نرم افزار میفرستیم واموزش های لازم برای ارسال اتوماتیک پیام به گروه ها را به شما اموزش می دهیم.در واقع باید بگویم که مهمترین مزیت این کاره این قسمت می باشد.

 

سوال پنجم:آیا این روش را می توان روی موبایل هم استفاده کرد؟

بله شما می توانید این روش را هم روی کامپیوتر وهم روی موبایل انجام دهید.البته باید بگویم که با توجه به تعداد بالای گروه ها ممکن است گوشی موبایل شما با کاهش سرعت در هنگام ارسال پیام مواجه شوید .

بنابر تجربه ی شخصی میگویم که استفاده از این روش بر روی یک کامپیوتر آسان تر می باشد.البته باید بگویم شما در هنگام استفاده از این روش روی کامپیوتر می توانید با کوچک کردن پنجره به سایر کارهای شخصی خود برسید ودر واقع سیستم شما اشغال نمی شود.

سوال ششم:آیا این گروه ها دارای ربات ضدلینک می باشند؟یعنی با ارسال لینک به داخل گروه ها پست ما حذف خواهد شد یاخیر؟

باید بگویم که در انتخاب گروه ها سعی گردیده گروه هایی که در آن ها ضد لینک وجود دارند انتخاب شوند.

البته این را هم باید بگویم که اکثر گروه های ما گروه های تبلیغاتی می باشند.در این گروه ها فرستادن تبلیغ ولینک به داخل گروه ازاد است وپست شما حذف نمی شود.

ولی درصورتی که شما متناسب با کار خود خواهان عضویت در گروه هایی غیر تبلیغاتی می باشید باید بگویم که سعی گردیده گروه های بدون ضد لینک انتخاب شوند. ولی با توجه به اینکه بعضی گروه ها پس از مدتی ضد لینک برای خود فعال می کنند،لذا ماسعی می کنیم شما را به رایگان در تعداد بیش تری گروه عضو نماییم که در صورت حذف شدن از تعداد معدودی گروه با گروه های اضافه جبران شود.

 

سوال هفتم:چه نوع پیام هایی را می توان ارسال نمود؟

شما می توانید هرپیامی را ارسال نمایید ومحدودیتی وجود ندارد شما می توانید عکس،فیلم ،اهنگ، لینک و... را به راحتی به گروه ها بفرستید.

 

سوال نهم : میانگین زمان ارسال هر پیام چقدر خواهد یود؟

زمان ارسال پیام به دوعامل بستگی دارد یکی سرعت اینترنتو دیگری تعداد گروه های شما.

با توجه به اینکه شما در 400 گروه عضو می شوید با یک اینترنت معمولی وترفندی که ما به شما یاد می دهیم به راحتی می توانید پیام خود را کمتر از یک دقیقه به تمامی گروه های خود ارسال نمایید.

.

سوال دهم: آیا با این روش می توان تعداد اعضای کانالمان را افزایش دهیم؟

شما با اهر بار  ارسال پیام، می توانید پیام خود را به بیش از نیم میلیون نفر نمایش دهید.با توجه به این تعداد،شما می توانید با ارسال لینک کانال خود به همراه پستی جذاب به تمامی گروه ها اعضای کانال خود را افزایش دهید.

سوال یازدهم : چند مورد دیگر از کاربردهای این اکنت های تلگرامی را بگویید؟

افزایش بازدید پست های شما

افزایش بازدید سایت شما

افزایش اعضای کانالتان

فروش محصولات خود

تبلیغ کالا ومحصولاتتان

افزایش فالوور اینستاگرام

کسب درامد

.

..

سوال دوازدهم: کسب درامد با این روش چگونه می باشد؟

چندین روش مختلف برای کسب درامد از این روش وجود دارد که ساده ترین آن ها دریافت سفارش بازدید برای پست های کانال ومسابقات وچالش ها می باشد.

دیگر روش ها تبلیغ وفروش کالا وخدمات شما می باشد.

هم چنین بعد از تحویل سفارش به شما چندین روش کسب درامد دیگر نیز در یک فایل پی دی اف برای شما ارسال خواهد شد.

.

در پایان این تضمین را به شما می دهم که در این مسیر هر مشکل ویا سوالی داشتید ما درکنار شما خواهیم بود تا شما به راحتی وهیچ مشکلی بتوانید ،تبلیغات خود را انجام دهید وهم چنین در صورت وجود سوال قبل از خرید می توانید سوال خود را برای ما از طریق قسمت پیام ارسال نمایید.

کسی که تبلیغات را متوقف می کند تا در پول صرفه جویی کند، مثل کسی می ماند که ساعتی را از کار می اندازد تا در وقت صرفه جویی کند.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک اکانت تلگرامی با عضویت در 400 گروه

ترفند ارسال پست به طور همزمان به تمامی گروه ها  در کمتر از چند ثانیه

نرم افزار های مرتبط

روش های کسب درامد

  • عضویت در سوپرگروه از طریق: دعوت

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های maryam