توضیحات کاره

اگر از دست طرح‌های ساده و بی محتوای تراکت‌های سیاه و سفید خود خسته شده اید می‌توانید طراحی تراکت های خود را به ما بسپارید

در طی ماه‌های اخیر قیمت چاپ تراکت‌های رنگی حداقل 4 برابر شده است. به خاطر همین خیلی ها هستند که دیگه توان چاپ تراکت‌های رنگی رو ندارند. پس بهترین گزینه برای این افراد چاپ تراکت های سیاه و سفید یا همون ریسو است. تراکت‌هایی که دفاتر تبلیغاتی طراحی می‌کنند تقریبا ساده هستند و این به این دلیل است که این نوع خدمات چاپی قیمت و سود پایینی دارد و طراح‌ها وقت زیادی برای طراحی این تراکت‌ها نمی‌گذارند.

طراحی زیبا احتمال جذب مشتری رو چند برابر افزایش میده و اگر طرحتون زیبا و حرفه ای باشه، بازدهی  تبلیغاتتون چند برابر می‌کنه و در عوض اگر طرحتون ساده و معمولی باشه، بازدهی تبلیغاتتون تقریبا به صفر میرسه و هزینه ای که کردید تقریبا دود میشه و میره رو هوا.

پس به خاطر این دلایل بهتره که یک بار هزینه جزئی بکنید و یک تراکت چشم نواز و حرفه ای طراحی کنید و همیشه اون رو برای چاپ، به دفاتر تبلیغاتی بدهید. شما طراحی این تراکت ها رو می‌توانید به ما بسپارید. ما با افتخار این کار رو برای شما انجام می‌دهیم و با کیفیت ترین کار رو به شما ارائه می‌دیم تا از طرح خودتون لذت ببرید.

ما برای کلیه کسب و کارها ایده های جدید داریم. پس امیدواریم از همکاری با ما لذت ببرید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل طراحی شده تراکت A5   با فرمت jpg و با کیفیت 300 دی پی آی

فایل طراحی شده تراکت A4   با فرمت jpg و با کیفیت 300 دی پی آی (در صورت درخواست و پرداخت هزینه اضافه)

فایل لایه باز طراحی شده تراکت A5   با فرمت psd و با کیفیت 300 دی پی آی (در صورت درخواست و پرداخت هزینه اضافه)

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Solyy