توضیحات کاره

دوست عزیز من سلام.ممنون که به این کاره توجه کردید و این نشان از ذهن پویا و خلاق شما دارد.

من سعید بهزادی هستم، از سال 88 وارد فضای استارتاپی شده ام و چندین کسب و کار را راه اندازی کرده ام، نویسنده مجموعه کتاب قهرمان بزدل،تنها رمان آموزشی خلاقیت،موسس آکادمی خلاقیت و سردبیر رادیو خلاقیت و بیش از 200 تا کتاب حوزه خلاقیت را مطالعه کردم،این ها را گفتم که فضای کاری من را بدانید تا متوجه شوید که خلاقیت خوراک من است.

شما هر کسب و کاری که دارید،فرقی ندارد لوله کش هستید یا قصاب،مدیر یک شرکت دو نفره یا هزار تفره یا صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید کافی است 72 ساعت به من فرصت بدهید،با 100 ایده بکر و جذاب سراغ شما می آیم و کسب و کارتان را متحول می کنم. در این عصری که رقابت لحظه به لحظه شدیدتر می شود کسب و کاری موفق تر است که بتواند با خلاقیت  از طوفان تغییر جان سالم به در ببرد و به مقصدش برسد.

من اینجا آمده ام تا کسب و کارتان را متحول کنم. متاسفانه مشکل خیلی از کسب و کارها نبود ایده هست، تا وقتی ایده خوب در کسب و کارتان نباشد رشد شما لاک پشتی است، فرصت کمی تا سال 98 بیشتر نمانده،فرصت رشد را از دست ندهید.

 

نحوه سرمایه گذاری برای ایده پردازی کسب و کارتان

  • 20 ایده بکر فقط 120 هزار تومان  4 روزه 
  • 30 ایده بکر 180 هزار تومان  6 روزه 
  • 40 ایده بکر و ناب 220هزار تومان اما برای شما فقط  200هزار تومان  7 روزه 
  • 80 ایده بکر و ناب به ارزش 440 هزار تومان اما برای شما 400هزار تومان(هدیه 2 جلد  کتاب چاپی  قهرمان بزدل به نویسندگی خودم به ارزش 68هزار تومان)   8 روزه 
  • لطفا فقط اگر خواهان رشد کسب و کارتان هستید و شور و اشتیاق برای موفق شدن دارید،درخواست بدهید.ممنونم

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از سفارش ما یک فایل پی دی اف حاوی تعداد ایده هایی که سفارش داده اید را برای شما ارسال می کنیم که می توانید با اجرای ایده ها کسب و کارتان را متحول کنید.

 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های سعید هستم بهزادی