توضیحات کاره

همه ی ما در دنیای امروز، اگه  نتونیم خودمون رو به درستی به دیگران معرفی کنیم و یا نتونیم از توانایی ها و سوابق کاری و تحصیلیمون به درستی دفاع کنیم ناخواسته شانسمون رو برای موفقیت به شدت کاهش می دیم!

برای همینه که داشتن یه رزومه کامل از مشخصاتمون جز الزامات این روزهاست. رزومه یا سی وی و پورتفولیو در واقع مثل یک کاتالوگ میمونه که وظیفه ی معرفی ما به دیران در شرایطی که خودمون حضور نداریم رو ایفا می کنه. خیلی وقتا برای استخدام توی یه شرکت یا دفتر و اداره از ما رزومه و سوابق میخوان؛ یا برای ادامه ی تحصیل توی دانشاه های خارج از کشور یا داخل ایران حتی از ما رزومه و پورتفولیو میخوان.

یه جورایی میشه گفت هرچقدر رزومه یا پورتفولیوی ما شیک تر و مرتب تر باشه، ما شانس بیشتری برای موفقیت خواهیم داشت.

من سالهاست که به طراحی مشغولم و تابحال ده ها رزومه و پورتفولیو برای ارائه به دانشگاه های خارج از کشور و شرکت ها طراحی کرده ام و از این جهت میتونم سوابق کاری، اجرایی ، تحصیلی، هنری و یا هر توانایی دیگه ای که دارید رو در قالب یک دفترچه با گرافیک قوی در بیارم و بهتون تحویل بدم. حتی اگر برای ارائه به کشور های خارجی خواسته باشید می تونم براتون به زبان انگلیسی ترجمه کنم.

در ضمن برای تهیه ی متن ها و تصاویر مورد نیاز و طبقه بندی اطلاعات می تونم بهتون مشاوره ی رایگان بدم تا رزومه ی شما هر چه بهتر آماده بشه.

هزینه ی پایه برای طراحی پورتفولیو و رزومه کاری با قالب آماده دویست هزار تومنه که بسته به مقدار کار و زمانی که برای پروژه نیاز هست و طراحی قالب سفارشی و همچنین ترجمه ی متن ها ممکنه هزینه ها بیشتر بشه :)

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل پی دی اف از پورتفولیو ( رزومه ی تصویری)

یک فایل پی دی اف از سی وی ( رزومه ی نوشتاری)

تصاویر JPG پروزه در صورت نیاز

فایل Word سی وی در صورت نیاز

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    یک نمونه را می توانید از اینجا دانلود و مشاهده نمایید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های sinapooya