توضیحات کاره

رپورتاژ های دانشگاهی جزء تاثیر گذار ترین رپورتاژ ها هستند که قیمت به صرفه ای دارند، این رپورتاژ ها به دلیل فعالیت زیاد و به صورت بین المللی و فعالیت ugc ، محتوای با کیفیت زیادی تولید می کنند و به خاطر قدمت یا همان سن دامنه ی بسیاز زیاد، تراست ابیلیتی (میزان اعتماد موتور جستجو) بالایی دارند.

از طرف دیگر ، این سایت ها معمولا مرجع اخبار و اطلاعیه های بروز هستند که به همین دلیل از سایت های دیگر (مثل سایت های خبری ، مجله ها ، وبلاگ های دانشجو ها و همینطور دیگر سایت های دانشگاهی و دولتی) بک لینک های زیادی دریافت می کنند. این ویژگی های منحصر به فرد سایت های دانشگاهی، دلیل ارزشمند شدن آنها و اعتبار بسیار زیاد آنهاست و به همین دلیل در این کاره از آن ها برای اجرای یک سرویس قدرتمند و تاثیر گذار استفاده می شود.

سایت های دانشگاهی همیشه خارجی هستند و رپورتاژ سایت دانشگاهی ایرانی به معنای واقعینایاباست.

در حالی که خرید رپورتاژ های دانشگاهی اعتبار بالایی برای سایت دارد، یک فاکتور نسبتا مهم را ندارد و آن هم، نیتیو یا بومی بودن محتواست؛ مثلا یک سایت دانشگاه ژاپن، اگر به یک سایت ژاپنی دیگر لینک بدهد، گوگل ارزش خیلی خیلی بیشتری برای آن لینک قائل می شود تا اینکه همان سایت ژاپنی به یک سایت ترکی لینک دهد. البته که فاکتور های جانبی دیگری هم هستند اما یکی از مهمترین هایشان یکی بودن زبان محتوای سایت لینک دهنده با زبان محتوای سایت لینک گیرنده است.

ایران دانشگاه های زیادی دارد و گوگل وب سایت های دانشگاه ایرانی را با پسوند AC.IR می شناسد. این سایت های دانشگاهی ایرانی AC.IR قدرت و اعتبار بسیار بسیار زیادی دارند به خاطر عوامی مثل تولید محتوای مداوم و قدمت دامنه و همچنین لینک گرفتن از سایت های دانشگاهی دیگر، می توانند بک لینک های واقعاً ارزشمندی به سایتتان بدهند که حسابی رتبه شما را تکان بدهد.

اما متاسفانه در ایران هیچ کس تا به حال از سایت دانشگاهی تا به حال رپورتاژ نخریده و نگرفته و اگر کسی گرفته صدایش را در نیاورده. چرا؟

استاد و فنِّ استاد

سئو کار ها همیشه یک سری ترفند ها را برای خود نگه می دارند، از جمله خود من و همینطور همه ی کسانی که می شناسم دستی در سئو دارند، ترفند هایی را دارند که سعی می کنند آنها را برای خود نگه دارند. وقتی گوگل ببیند شما یک رپورتاژی دارید که هیچ کدام از رقبا ندارد، این یک مزیت است.

به همین خاطر است که دیگر بک لینک های وبلاگی تقریباً جوابگو نیست، زیرا همه ی سایت ها از این بک لینک ها دارند و چیزی که سطح اعتبار سایت شما را از رقبا بیشتر می کند، مزیتی است که سایت شما نسبت به آنها داشته باشد. به همین دلیل رپورتاژ دانشگاهی ایرانی نایاب است.

البته نایاب بود، دیگر نیست، امروز با قیمت مناسب و تخفیف ویژه ی سفارشات اول، رپورتاژ های باکیفیت دانشگاهی ایرانی را برای شما آماده کرده ایم.

 ++ برای اولین بار در ایران و انجام میدم ++

  • ثبت یک  رپورتاژ دانشگاهی ac.ir ایرانی :
  • (590,000تومان تخفیف سفارشات اول »» فقط 140 هزارتومان )
  • ثبت 5 رپورتاژ دانشگاهی ac.ir ایرانی :
  • (2,950,000تومان  تخفیف سفارشات اول »»فقط 500 هزارتومان ) + تهیه 1 محتوا رایگان
  • ثبت 10 رپورتاژ دانشگاهی ac.ir ایرانی :
  • (5,900,000تومان تخفیف سفارشات اول »» فقط 890 هزارتومان) + تهیه 10 محتوا رایگان

 

---------- پاسخ به سوالات ---------

چرا گیل سئو را انتخاب کنید؟

تخصص ما ارائه خدمات حرفه ای سئو است و سالهاست در حال تحقیق روی روش های افزایش اعتبار و رتبه وب سایت ها در زبان های مختلف وب هستیم، و در خصوص لینک سازی دانشگاهی، سابقه چند ساله داریم که در پروفایل گیل سئو در انجام میدم، نظرات قبلی مشتریان ما و سرویس های دانشگاهی بین الملی (http://ajmd.ir/k/s/127801) ، نشان دهنده مهارت و تجربه چند ساله در این لینک سازی و سئو است.

چه تعداد لینک می توانیم در محتوا قرار دهیم؟

در بسته ی تک رپورتاژی ، 3 لینک می توانید در رپورتاژ قرار دهید، در بسته پنج تایی 5 لینک و در بسته ده تایی به تعداد دلخواه می توانید درون محتوا لینک قرار دهید.

می توانم به سایت های دیگر لینک دهم؟

بله. حداکثر به سه سایت مختلف می توانید در هر رپورتاژ لینک دهید.

چند محتوا می توانم ارسال کنم؟

می توانید یک رپورتاژ استفاده کنید یا برای هر رپورتاژ از محتوای مخصوص استفاده کنید.

 

------ خصوصیات سایت ------

  • رپورتاژ دائمی، ایندکس ایبل، لینک خروجی کم
  • دامین اتوریتی 33 و پیج اتوریتی 47
  • قدمت دامنه چند ده ساله
  • دامنه اصلی 69,900 صفحه ایندکس شده دارد.
  • لینک خروجی کم (این سایت توی بخش body یک لینک خروجی بیشتر ندارد، سایدبار ندارد. فوتر هم لینک خروجی ندارد : این موضوع به لینک های شما اعتبار بیشتری می دهد.)
  • امکان درج مقاله طولانی
  • اثر گذاری بسیار بسیار سریع
  • امکان قرار دادن تصویر، چکیده
  • امکان لینک با کلمه کلیدی
  • لینک های رپورتاژ بصورت نوفالو ثبت می شود. حتی 1 بک لینک نوفالوی EDU و GOV نیز بسیار با ارزش و تاثیرگذار است. بک لینک این سایت از ویکی پدیا تاثیر بیشتر و سریع تری دارد. (بک لینک ویکی پدیا نوفالو، اما ارزشمند است)

-----------------------------------------------

آپدیت جدید : نتیجه یک تست :

این یک رپورتاژ بسیار بسیار خاص است و در یکی از تست های ما، این رپورتاژ برای سایت رتبه 3 در یک کلمه رقابتی (سایت موزیک که رقابت واقعاٌ سنگینی دارد) ثبت شد و 24 ساعت بعد ایندکس شد و رتبه به 2 رسید. فقط در یک روز. این به همان دلیلی است که قبلا خدمت شما عرض کردم، این رپورتاژ سایت شما را به گوگل سایت خاصی نشان می دهد که از یک سایت خاص لینک دارد که هیچ یک از رقبا ندارد. به این خاطر نتیجه ی مطلوبی خواهد داشت. البته این رپورتاژ لینک سازی لایه دومی داشت، به همین دلیل ما در آپدیت این سرویس لینک سازی لایه دومی را برای نتیجه گیری بهتر اضافه کردیم. در خدمت شما هستیم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  •  گزارش کامل شامل :
  • انتشار رپورتاژ در سایت دانشگاهی ایرانی ac.ir
  • گزارش لینک سازی لایه دوم : (اگر به سفارشتان اضافه کرده باشید)

در صورتی که محتوایی نداشته باشید ، تولید محتوای رپورتاژ ها رایگان انجام می شود و 1 محتوای یونیک و غیر کپی بصورت ترجمه برای درج رپورتاژها تولید می شود.

 گزارش کار با جزئیات کامل در قالب فایل اکسل تحویل داده می شود 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    قبل از ثبت سفارش، وبسایت و نمونه را از طریق پیام شخصی از فروشنده دریافت نموده و بررسی نمایید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های گیل سئو