توضیحات کاره

سئو ، کم هزنیه ترین و مناسبترین راه برای بازاریابی و کسب درامد از سایت میباشد. اما قسمتی از این کار مهم به کلمات کلیدی شما ارتباط دارد. کلمات کلیدی مناسب برای شما مشتری جذب کند و فروش شما چندین برابر شود.

چرا کلمات کلیدی باید آنالیز شوند؟

برخی از افراد و صاحبان سایت بر این باورند که اگر با هر کلمه دلخواهی که برای سئو بخواهند، سایت آنها در صفحه اول موتورهای جستجو نمایش داده می شود . در صورتی که این فقط یک باور غلط است. ممکن است شما کلمه ای را برای سئو بخواهید و آن از نظر شما خوب باشد. اما وقتی آن کلمه و دیگر کلمات در ردیف موضوع سایت شما ازجانب شخص سئوکار پیشنهاد داده و آنالیز می شوند،به راحتی متوجه می شوید که کلمات دیگری هم هستند که می توانند بهتر از کلمه دلخواه شما عمل کنند.

در این آنالیز چه اتفاقی می افتد؟

شما کلمات کلیدی خود را پیشنهاد می دهید . کار آنالیز شروع می شود . بنده در مدت زمان 7 روز تمام کلمات کلیدی شما و کلمات کلیدی در راستای موضوع سایت شما را آنالیز می کنم. پس از پایان کار ، لیست کامل آنالیز به مشتری تحویل داده می شود و همچنین 20 کلمه کلیدی که بیشترین اهمیت را برای سئو دارند، در لیست مشخص می شوند.

 

آنالیز کلمات کلیدی با استفاده از ابزارها و متد تخصصی بنده انجام می گیرد و به مدت 7 روز زمان لازم است تا جواب قطعی و کلمات کلیدی مناسب در راستای موضوع سایت شما، به شما ارائه گردد.

برای آنالیزز رقبای سایت شما در کلمات کلیدی، کاره مورد نظر را هم سفارش دهید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

کلمات کلیدی مناسب برای سئو (با موضوع سایت شما)

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    حساب کاربری فروشنده در انتظار تایید است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های از طراحی تا سئو