توضیحات کاره

 

شاید خیلی از شما با سایت GTMetrixآشنا باشید یا حتی نام اون به گوش‌تون خورده باشه. بهینه سازی با GTMetrix یکی از ابر جستجوهای وب‌مستران ایرانی تو گوگل هست.

سایت GTMetrix  به شما کمک می‌کنه تا از PageSpeed یا همون سرعت بارگزاری سایت باخبر بشین و همچنین با ارایه بعضی راه کارها، روش‌هایی رو برای بهبود PageSpeed ارایه میدهد.

توجه: سایت google insight مانند سابق دیگر خطاهای مربوط به سمت کاربر را نمایش نمیدهد و تمامی خطاهایی که مربوط به سمت سرور است را نمایش میدهد که متاسفانه از سمت سرور باید حل شود. برخی افراد دچار این اشتباه می شوند که امتیازی که این سایت برای دسکتاپ و موبایل نشان می دهد، سمت کاربر میباشد.

توجه کنید که قسمت PageSpeed در GTmetrix مد نظر میباشد.

برای نصب سایت روی CDN حتما اطلاعات DNS دامنه را ارائه بفرمائید.

بنده برای افزایش سرعت و لودینگ وبسایت به هیچ عنوان از افزونه های سرعت مانند: WP-Rocket، Autoptimze، Super Cache، W3Toatl Cache استفاده نخواهم کرد و تمامی موارد بصورت دستی و کاملا بهینه انجام می شود.

نکته بسیار مهم : در بعضی از سایت ها بدلیل نصب برخی سیستم ها مانند گوگل آنالیتیکس و غیره، ممکن است حد نصاب لودینگ آن سایت بین 80 تا 90 باشد.

برای شروع سفارش، لطفا اطلاعات ورود به هاست و پنل مدیریت را ارسال نمائید.

 

از کارهایی که برای افزایش سرعت  سایت انجام میشود ، میتوان به (( فشرده سازی فایلهای css , js ، بهینه سازی عکسها، حذف query string ، تنظیم اندازه عکسها، )) اشاره کرد.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

سایت با بهینه شدن فایلها و نهایت بارگذاری سایت

 رساندن رتبه سایت در GTMetrix به حد نصاب

بین 80 تا 90 و در اکثر سایت بالای 90

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    حساب کاربری فروشنده در انتظار تایید است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های از طراحی تا سئو