توضیحات کاره

از سال 81 تاکنون (بیش از یک و نیم دهه) به اموری که مربوط به یک واحد خدمات رایانه ای است مشغول بوده ام. مانند تایپ کردن انواع متون از اطلاعیه های یک صفحه ای تا پایان نامه های چند صد صفحه ای، از جدول تا نمودارهای مختلف و فرمول نویسی ها، تنظیم و صفحه آرایی نشریات کوچک و.... همواره شعارم این بوده که سفارش خریدار می بایست با رعایت کامل قواعد تایپ انجام شود. ضمن این که در صورتی که سفارش شما، نیاز به صفحه بندی، تنظیم و صفحه آرایی داشته باشد به صورت کامل انجام خواهد شد. در صورتی که متن نیاز به ویرایش داشته و خواهان آن باشید، در حد دانش ادبی انجام خواهد شد. خوشبختانه این موضوع باعث شده تا همیشه کار تایپی که انجام داده ام، با کیفیت مناسب و مطلوب تحویل شده است و موجبات برگشت ایشان همراه با سفارش های جدید را فراهم آورده است. امیدوارم با انجام اولین کارها، این موضوع به خریداران محترم اثبات شود.

بهای خدماتی که ارائه می شود با عنایت به نوع درخواست خریدار و وقتی که برای تایپ و تحویل خواهد گرفت، متغیر خواهد بود. اما برای 250 کلمه در هر صفحه متعارف، بهای یک هزارتومان دریافت خواهد شد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

1- سعی می شود طبق قولی که داده شده، کار در موعد مقرر و زمان مشخص شده تحویل شود.

2- کار تایپی که انجام خواهد شد، به شکلی که قابل قبول برای سفارش دهنده باشد (اعم از ورد، پی دی اف، تکست یا...)، تحویل ایشان خواهد شد.

3- در صورتی که خریدار انتظار انجام تغییراتی در متن را داشته باشد، برآورده شده و رضایت ایشان جلب خواهد شد.

4- سفارش های شما مورد صفحه آرایی، تنظیم و صفحه بندی قرار خواهد گرفت.

  • به زبان: فارسی، سایر (طبق توضیحات کاره)
  • تحویل به صورت: word، pdf، tex

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از تایپ انجام شده توسط این کاربلد را در اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های sarraf