توضیحات کاره

من میتونم بهترین انیمیشن های تبلیغاتی، موشن گرافیک و لوگوموشن ها رو براتون بسازم، برای اونها موسیقی متن بذارم و روی اونها از صدای بهترین دوبلورها و گوینده ها به عنوان راوی و نریشن گویی استفاده کنم :)

من از سبک های مختلفی برای ساخت کارهام استفاده می کنم، روش انجام این پروژه ها به این شکله که ابتدا یه سناریو یا سیر داستانی برای اون پروژه تعریف میشه، بعد از اون استوری بوردی بر پایه ی داستان تعریف میشه و اگه پروژه کاراکتر داشته باشه، شخصیت پردازی و مراحل خلق کاراکترها هم باید طی بشه، صداگذاری و ضبط صدا و انتخاب موسیقی متن برای پروژه، مرحله ی بعدی کارمونه و بعد از اون پروژه با استفاده از بروز ترین نسخه های نرم افزارایی مثه افترافکت، فتوشاپ، سینما فوردی و... ساخته میشه و در نهایت رندرگیری انجام میشه، تمام!! انیمیشن/ موشن گرافیک/ لوگو موشن/ تیزر شما آماده ست :))

اینجا همه چی حاصل خلاقیت و فکر و تخصصه و از هیچگونه پروژه ی آماده ای جهت انجام کار استفاده نمیشه؛ پس مطمئن باشین که کار تکراری و پوچی دریافت نمیکنین :)

قیمت پایه برای هر ثانیه موشن گرافیک : 50 هزار تومان

قیمت پایه برای هر ثانیه لوگو موشن : 60 هزار تومان

قیمت پایه برای هر ثانیه انیمیشن تبلیغاتی (شامل طراحی کاراکتر) : 80 هزار تومان

قیمت پایه برای هر ثانیه انیمیشن تبلیغاتی (بدون طراحی کاراکتر) : 70 هزار تومان

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از اتمام کامل  پروژه، فایل صوتی تصویری کار با فرمت های دلخواه شما (mp4, wmv. mkv, gif و...) با کیفیت 720p یا 1080p و متناسب با اهداف تبلیغاتی شما در یک پکیج کلی به همراه فایل های تصویری (jpg) از روند انجام کار و پیش نمایش پروژه در حین ساخت و پرداخت کار، در اختیارتون قرار میگیره :) 

  • قراردادن موسیقی بک‌گراند: انجام می‌شود
  • قراردادن صدای راوی: انجام می‌شود - ضبط صدا توسط خودم

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های Sajjadite