توضیحات کاره

امروزه مفهوم تولید محتوا در وب ایران، به صورت اشتباه جا افتاده است. صرفا کسب و کار ها با هزینه های هنگفت به تولید محتوا روی می آورند تا ترافیک و بازدید سایت خود را افزایش دهند. تولید محتوای تحلیل شده بر اساس رقبای فعلی باعث می شود تا بدون تولید محتوای انبوه ، بازدید مطلوب کسب شود! 

اولین مرحله ای که در تولید محتوا جامع باید صورت بگیرد تحلیل کلمات کلیدی است. در این کاره ابتدا با استفاده از ابزار قدرتمند Google Keyword Planner و ابزار Moz کلمات کلیدی پر بازدید و با رقابت کم لیست می شوند.

در مرحله دوم 10 رتبه اول در کلمه کلیدی مورد نظر مورد تحلیل قرار می گیرد تا نقاط قوت و ضعف این صفحات شناسایی شوند.در واقع بیش از 30 فاکتور در تحلیل رقبا لحاظ می شود که برخی از آن ها ( تعداد کلمات ، چگالی کلمات کلیدی ، سرعت صفحه ، بک لینک ها ، عنوان ها ، متا ها و...) هستند.

در مرحله سوم نوبت به تولید محتوای جامع می رسد. در این مرحله سعی می شود با توجه به نقاط ضعف و قوت رقبا که در مرحله قبل به آن پرداخته شده است ، یک محتوای کامل تر و جامع تر تولید شود.

در مرحله آخر هم بک لینک های رقبا با استفاده از ابزار Moz شناسایی می شوند و به صورت بهینه و سئو شده اقدام به بک لینک سازی برای صفحات صورت می گیرد.

10 محتوای بی کیفیت و بدون تحلیل بازدید کمتری نسبت به یک محتوای جامع و سئو شده دریافت می کند! که البته هزینه آن هم به مراتب بیشتر است! در این کاره با تولید محتوای جامع و با هزینه کم ، بازدید بیشتری کسب خواهید کرد که البته همگی آن ها با توجه به تحلیل صورت گرفته هدفمند هستند.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در این کاره یک محتوای جامع و تحلیل شده بر اساس رقبا دریافت خواهید کرد که به مراتب هزینه کم و بازدید بیشتری را دارا می باشد.

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های محتوا نویس