توضیحات کاره

طراحی سایت:

طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس انجام خواهد شد.

چرا وردپرس:

1- کاهش هزینه: کد نویسی یک سایت از پایه نیاز به زمان و دانش بیشتری خواهد داشت و همین موضوع باعث افزایش چشمگیر هزینه خواهد شد. همچنین در بسیاری از تغییرات مورد نیاز می توانید از افزونه های رایگان استفاده کنید که برای نصب افزونه ها نیازی به یک متخصص نخواهید داشت و با صرف چند دقیقه وقت می توانید نصب افزونه ها را بیاموزید.

2- مدیریت آسان: با وجود پنل مدیریت فارسی به راحتی می توانید بی نهایت صفحه و منو (با توجه به حجم هاستتان) ایجاد کنید.

3- امنیت بالا: وردپرس یک سیستم اختصاصی نیست که صرفا چند سایت را پوشش دهد و در حال حاضر میلیون ها سایت به وسیله وردپرس در حال فعالیت هستند که امنیت این سایت ها به وسیله به روز رسانی های مختلف در طی حدودا 15 سال که همچنان نیز در حال انجام است تامین شده است.

4-- عدم وابستگی:افراد بسیاری در زمینه وردپرس فعال هستند که این مساله باعث می شود به یک شرکت یا شخص خاص وابسته نباشید و بتوانید در صورت تمایل ایجاد تغییرات آتی را به افراد مختلفی واگذار نمایید.

 

استفاده از قالب اوریجینال:

بنده از قالب هایی استفاده می کنم که کاملا ریسپانسیو و استاندارد بوده و ضمنا از سایت مبدا خریداری شده اند و کرک شده و نال شده نیستند. البته با توجه به اوریجینال بودن قالب ها ممکن است با گذر زمان به روز رسانی های جدید آن را دریافت نکنید که البته تاثیری در کارایی وب سایت شما نخواهد داشت. اما در صورت نیاز شما می توانیم لایسنس 1 ساله برای شما خریداری کنیم. (که البته با توجه به قیمت دلار در حال حاضر اصلا به صرفه نمی باشد.)

 

فعال سازی گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر تولز:

هر دو به صورت رایگان برای سایت شما فعال خواهد شد.

 

محتوای صفحه اصلی:

محتوای صفحه اصلی بعد از ارائه توضیحات و جزئیات توسط شما، طراحی می شود و تا حد ممکن با استفاده از اصول بازاریابی سعی می شود محتوا به بهترین نحو به کاربر شما ارائه شود.

 

سئو:

برای سئوی یک سایت وردپرسی شما به یک پلاگین مناسب نیاز خواهید داشت که در سایت نصب می شود. ضمنا این پلاگین هوشمند بوده و به شما کمک می کند تا محتوای آتی خود را با رعایت اصول سئو ایجاد کنید

 

نماد:

برای ثبت سایت در ساماندهی و دریافت نماد نیز راهنمایی های لازم خدمت شما ارائه خواهد شد.

 

هاست و دامین:

به دلیل اینکه هاست و دامین باید به نام شخص شما باشد و برای اجاره آن ها به اطلاعات شخصی از جمله شماره ملی و آدرس و غیره نیاز است، خرید هاست و دامین به عهده شماست اما در این مورد نیز راهنمایی های لازم خدمت شما ارائه می شود. ضمنا توجه داشته باشید که سایت روی هاست و دامین شما راه اندازی می شود و ارائه هرچه سریعتر هاست و دامین به سرعت ارائه سایت کمک خواهد کرد و عدم ارائه به موقع هاست و دامین باعث تاخیر در ارائه سفارش خواهد شد.

 

کپی رایت:

در فوتر سایت هایی که توسط بنده طراحی می شود کپی رایت من با عنوان (طراحی سایت توسط sitet.net) بدون لینک قرار خواهد گرفت. که صرفا جنبه رزومه برای من خواهد داشت.

 

هزینه طراحی:

هزینه انجام کار یک میلیون تومان می باشد.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

1- یک سایت داینامیک با استفاده از سیستم مدیریت  محتوای وردپرس.

2- قالب اوریجینال

3-کاملا واکنشگرا (Responsive)

4- آموزش رایگان سئوی مطالب با استفاده از افزونه نصب شده

5- آموزش رایگان نحوه دریافت نماد (با توجه به اینکه دریافت نماد توسط بنده انجام نمی شود زمان دریافت آن کاملا به شما و ارائه دهنده نماد بستگی خواهد داشت. )

6- آموزش نحوه تهیه هاست و دامین.

7- آموزش استفاده از پنل مدیریتی سایت به صورت رایگان

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های S.Hosseini