توضیحات کاره

درست اومدید دوستان اینجا من براتون بهترین بنر ها را تهیه می کنم خاطره ی خوش یه طراحی با عشق و حرفه ای را با من داشته باشید .

کافیه عنوان کسب و کارتون را بهم بگید ، بگید که برای چه موضوعی بنر می خواید و چه رویاهایی برای طراحیتون دارید اونوقت من با حوصله شما را به رویاتون تو طراحی می رسونم .

کیفیت طراحی برای من ملاک مهمیه ، برای همین حداکثر تلاش را خواهم کرد که فقط یه بار با من کار نکنید بلکه کاره ی من تو لیست علاقه مندی هاتون جا بگیره .

بزارید بریم سراغ اصل مطلب ، تو یه بنر ، اسلاید و یا کاور مهمترین چیز جذاب بودن و طراحی حرفه ایه که بتونه مخاطب تیزبین و سخت گیر شما را مجاب به خرید محصول ، دیدن مطلب و یا لایک کردن اون تو شبکه های اجتماعی کنه نگران نباشید ، من به این مطلب کاملا واقفم و حداکثر تلاشم را برای دست یابی شما به این خواسته می کنم .

من ابتدا ابعاد محل قرار گیری بنر را بررسی می کنم ، سایزش را می پرسم و پیگیری می کنم کجا بنر را می خواین قرار بدید تا بهترین سایز و ابعاد را برای بنرتون در نظر بگیرم . طیف رنگی سایت یا شبکه ی اجتماعیتون را در نظر می گیرم و رنگ های مناسب را با توجه به نوع مطلب با بهره گیری از روانشناسی رنگ ها انتخاب می کنم تا ناخود آگاه بنرتون بیشترین تاثیر را روی مخاطبتون بزاره . اگه بنر را برای شبکه های اجتماعی بخواید با فرمت png بهتون تحویل می دم چون افت کیفیت پیدا نکنه و اگر برای سایت بخواید چون حجم عکس مهمه با فرمت Jpg ، البته بازم به خاطر احترام به شما من دو فرمت را در اختیارتون می زارم  تا اگه یه روزی خواستید بنر را هم توی سایتتون و هم شبکه اجتماعیتون استفاده کنید مشکلی نداشته باشید .

در آخر موفق و پیروز باشد.

شعار من  تولید بنر های عالی و با کیفیته نه یه بنر های ضعیف و نامطلوب من شدیدا روی کیفیت حساسم .

تعدادی از دوستانی که به ما اعتماد کردند و ما به این حسن انتخاب افتخار می کنیم ...

  • طراحی بنر سایت راسل پرینت

http://raselprint.com

  • طراحی بنر تیم اهورا گاز نمایندگی محصولات ماداس ایتالیا

https://telegram.me/ahooragaz

  • طراحی بنر سایت پرس اپ

http://porsapp.ir

 

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یه فایل بنر با فرمت Jpg و png در سایز دلخواه

 

 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    حساب کاربری فروشنده در انتظار تایید است.

    سایر کاره های Hiip