توضیحات کاره

عرض ادب خدمت شما دوست عزیز.

با توجه به بازار داغ کسب و کارهای اینترنتی در ایران، امروزه آموزش های بسیار زیادی در این زمینه ارائه شده است. همانطور که میدانید بیشتر کسب وکارهای اینترنتی در بستر وردپرس راه اندازی میشوند که با توجه به امنیت بالا، سرعت مناسب و همچنین سادگی وردپرس این استقبال قابل توجیه است.

در وب سایت های وردپرسی آموزش های بسیار زیادی در زمینه وردپرس ارائه شده اند اما در تمام این وب سایت های جای خالی یک آموزش حرفه ای در زمینه ساخت منو احساس میشود.

به جد میتوان گفت منوی هر وب سایت یکی از مهم ترین یا شاید بتوان گفت مهم ترین بخش یک وب سایت است که اگر کاربردی و حرفه ای ساخته شود حتی میتواند به سئوی وب سایت شما نیز کمک کند.

شما میتوانید به طور کامل برای وب سایت خود یک منوی حرفه ای درست کنید تا تمام ویژگی ها و بخش های وب سایت را پوشش دهد و کاربران وب سایت شما به راحتی بتوانند به محتوای مورد علاقه خود دست پیدا کنند.

منویی که برای وب سایت شما ساحته میشود بسیار حرفه ای و کاربر پسند خواهد بود و شما پس از ساخت منو، ضمن سادگی منوی ساخته شده از زیبایی خاصی که به وب سایت شما میدهد حیرت زده خواهید شد.

دقت داشته باشید که یک منوی حرفه ای باعث میشود که کاربران به تمام بخش های وب سایت شما دسترسی داشته باشند و این باعث میشود که کاربران زمان زیادی را در وب سایت شما بگذرانند که همین عامل نیز یکی از فاکتورهای بسیار مهم گوگل برای افزایش رتبه سایت میباشد.

به کمک این آموزش نه تنها میتوانید برای وب سایت خود یک منوی حرفه ای درست کنید بلکه میتوانید برای وب سایت های دیگر هم منو طراحی کنید و از این راه کسب درآمد کنید.

به کمک این آموزش میتونید یک منوی حرفه ای همانند منوی دیجی کالا برای وب سایت خود بسازید.

امدوارم هرجایی که هستید شاد و سربلند باشید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

1. با تهیه این آموزش چه چیزهایی به دست می آورم؟

 16 فایل ویدئویی با کیفیت HD و با حجم کلی 1.49 گیگ

2. مدت این دوره آموزشی:

۰۶:۲۹:۰۷

 

نوع محتواهای ارسالی: ویدئو،  
حجم کل محتوای ارسالی: 1.49 گیگ

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Ali-w