توضیحات کاره

آیا می خواهید در مدت زمان کوتاه و بسیار ارزان صاحب سایت  شوید!!!

چرا هزینه های چند میلیونی و چند صد هزار تومانی بدهید!!!

- دیگه خودتون می‌ تونید بر روی تمام موارد سایت خود کنترل داشته و هر تغییری بدهید و تمام سود به خودتون برسه  و محصولات خود  و دیگران  را به فروش برسونید و یک کار آفرین اینترنتی  باشید.

- حالا چند را حل دارید برای داشتن سایت و کارآفرین اینترنتی شدن :

1- هزینه میلیونی برای طراحی سایت توسط دیگران

2 هزینه چند صد هزار تومانی توسط دیگران برای سایت وردپرسی

3- شروع به راه‌اندازی و ساخت توسط خود شما برای سایت ورد پرسی  و بررسی هاست مناسب و دامنه مناسب و  قالب مناسب و افزونه‌های لازم برای یک سایت وردپرسی سپس خرید افزونه ‌های لازم  و نصب افزونه‌ های لازم آن که میتواند حتی ماه ها طول بکشد با کلی مشکلات در هنگام پیدا کردن و نصب آنها

و راه‌حل من :از مرحله نام سایت که چه انتخاب کنید نظر می‌دهم (زیرا خود نام یک سایت اصولی بسیار خاص دارد که باید رعایت شود تا در  یاد کاربران  بماند)  تا خرید هاست مناسب برای نوع سایت شما  و نصب افزونه‌های یک سایت حرفه‌ای و راه‌اندازی آن با تمام فهرست‌هایی که لازم دارید در کنار شما هستم و به صورت تعاملی با شما کار را جلو می برم. به طوری که در انتها شما دیگر  می‌توانید  محتوا  و یا محصولات خود   را در سایتتان  قرار دهید  و شروع به در آمد زایی کنید .

*شما نیز همراه این سایت لیستی از نام  بهترین حوزه ها و محصولات دانلودی که حاصل ساعت ها تحقیق بر روی گوگل پلنر و روش های دیگر پیدا کردن پرمخاطب ترین محصولات و حوزه ها است با این لیست دیگر کار شما برای انتخاب حوزه ونیز موضوع محصولات دانلودی پرفروش بسیار راحت شده و آمار هر حوزه ومحصول در آن درج شده .
همین الان حوزه و محصولات  این حوزه مناسب رو انتخاب شروع به راه  اندازی کسب وکار اینترنتی در  زمینه  دلخواه خود کنید.

* در ضمن فایلی نیز به شما ارائه میشود که افزونه های استفاده شده  در سایتتون رو نیز معرفی میکند تا بتوانید  با نحوه کار با هر یک آشنا شوید .و در مورد هریک  اگر اطلاعات بیشتری میخواستید میتوانید نام اون افزنه رو در گوگل بزنید واطلاعات کاملی درباره نحوه کار با اون بگیرید. 

این افزونه ها، نرم افزار های کوچکی هستند که بر روی هاست شما نصب  میشن تا شما بتونید سایت خودتون رو بهتر و بیشتر کنترل کنید و نیز امکانات بیشتری به سایتتون اضافه کنید. 

* بسیاری از سایت های بزرگ جهان و نیز ایران با وردپرس ساخته شده است . 

*از قابلیت های سایت های وردپرسی این است که بسیار راحت تر  وسریعتر در صفحات ابتدایی گوگل بالا میاد یعنی سئوی بهتری داره . و اینکه میتونید به راحتی و خیلی سریع با همین افزونه ها امکانات سایتتون رو بالا ببرید و لازم نیست  برای بالا بردن امکانات سایتتون کلی هزینه به طراح سایت بدید،

و به راحتی خودتون هر وقت خواستید و بدون نیاز به هیچ علم برنامه نویسی اون رو تغییر بدید و یا کنترل کنید

 نگران نحوه کار با وردپرسید  !!! نگران نباشید اولا اینکه کار با ورد پرس بسیار راحت است و هیچ کار پیچیده ای ندارد  وهیچ علم برنامه نویسی نمی خواهد ثانیا در گوگل پر از توضیح درباره نحوه کار با وردپرس است وبه سرعت میتونید نحوه کار با اون رو یاد بگیرید.

 

*سایت شما میتواند سایت خبری ، فروشگاهی ، وبلاگی ، شبکه اجتماعی ، بازی ، انجمن ، ویکی و ... باشد

پس از خریدنوع قالب خود را مشخص کنید ،البته بعد از تحویل سایت شما میتوانید به راحتی و چند کلیک قالب سایت خود را عوض کرده وقالب دلخواه خود را قرار دهید ، در قالب جدید تمامی اطلاعات  قالب قبلی بر روی قالب جدید به صورت خودکار قرار میگیرید ،میتونید این قالب ها رو رایگان  و بعضی دیگر رو با مبلغ اندکی از اینترنت خریداری  کنید.

تمامی کار های بالا در کوتاه ترین زمان و  فقط  به مبلغ ، هفت  هزار تومان  برای شما دوست خوبم انجام میشه !!!

ضمانت :اگر از محصول  ما رازی نبودید 100 درصد مبلغ رو باز میگردونم ولی مطمئن باشید حتما رازی خواهید بود زیرا کل اینترنت رو هم زیرو رو کنید کسی با این قیمت این کارها رو انجام نمیدهد و حداقل هزینه چند صد هزار تومانی میگرد.

این مبلغ موقتی است و حداکثر تا  25  آذر ماه با این مبلغ ارئه میشود.

اکثر افراد  به شدت از تکنولوژی های فنی ترس و واهمه دارن این دقیقا یکی از موانع ذهنی بسیاری از افرادی هستش که باعث میشه بدون هیچ اطلاعاتی  ،صرفا به خاطر یک ترس ذهنی از دنیای خارق العده کسب وکار های اینترنتی دور بمونن.

اگر واقعا آماده هستی و دوست داری زندگی مالیت رو تغییر بدی، فقط می تونم بهت بگم…

که همین حالا انجامش بده وسایت خودت رو راه بنداز!!!

فرصت زیادی برای تصمیم گیری باقی نمونده- همین حالا سفارش  خودت رو نهایی کن

همین حالا دست به کار شو و اقدام کن دوست خوبم!

یادت باشه! این فرصت فقط ویژه ی افراد جدی و مصممه… افرادی که فورا اقدام می کنن.

نمونه کار :

karafarinenoavar.ir

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از خرید یک سایت ورپرسی  وفعال با تمامی امکانات آن دریافت میکنید  وآماده به کار و محتوا ومحصول گذاری وشروع به  کسب در آمد.

سایت شما میتواند سایت خبری ، فروشگاهی ، وبلاگی ، شبکه اجتماعی ، بازی ، انجمن ، ویکی و ... باشد

پس از خرید با ما تماس گرفته  ونوع قالب خود را مشخص کنید ،البته بعد از تحویل سایت شما میتوانید به راحتی و چند کلیک قالب سایت خود را عوض کرده وقالب دلخواه خود را قرار دهید ، در قالب جدید تمامی اطلاعات  قالب قبلی بر روی قالب جدید به صورت خودکار قرار میگیرید ،میتونید این قالب ها رو رایگان  و بعضی دیگر رو با مبلغ اندکی از اینترنت خریداری  کنید. 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های کارآفرین