توضیحات کاره

اول از هم یه توضیح مختصر راجع به بیت کوین بدم:

▪️در حال حاضر بیش از 2000 ارز دیجیتال در دنیا وجود داره که معرفترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال بیتکون هستش . 
قیمت بیت کوین هر روز تغییر می کند. می توانید در وب سایت هایی مثل Coindesk.com قیمت هر روزه ی آن را چک
کنید.

تو دنیا بیشتر از 2000 ارز دیجیتال وجود داره که بیت کوین از معروف ترین ها و پر طرفدارترین ها هستش. قیمت روزانه بیت کوین در وب سایت هایی مثل کوین دسک نوشته میشه و میتونید قیمت هر روز اون رو چک کنید.

شاید جالب باشه براتون قیمت یک بیت کوین در چند سال اخیر 200-300 هزارتومان بود اما الان هر یک بیت کوین حدود 6400 دلار قیمت داره و پیش بینی شده تا پایان امسال این رقم به 60 هزار دلار و تا سال 2021 به 200 هزار دلار برسه. با توجه به قیمت دلار در ایران کار استخراج بسیار مقرون به صرفه خواهد بود حتی اگه مقدار کمی بیت کوین استخراج یا به اصطلاح ماین کنید.

 

 اما بیتکوین چگونه بدست میاد ؟؟

1️⃣ راه اول خریدن بیت کوین از صرافی ها هستش که با توجه به ارزش پول ایران و کارمزدی که صرافی ها برمیدارند اصلا به صرفه نیست.
2️⃣ اما راه دوم ماین بیت کوین یا استخراج اون هستش که این روش هم به صرفه نیست. استخراج بیت کوین توسط دستگاه هایی با سخت افزار های قوی انجام میگیرد که هزینه برق و تولید یک بیت کوین سرسام آور میشود و تنها در صورتی به صرفه خواهد بود که برق و اینترنت رایگان داشته باشید. همین طور پایدار بودن اینترنت و برق از دیگر شرایط این دستگاه ها هستش که همچین چیزی در ایران عملا وجود ندارد.


اما در این آموزش من به شما روشی را یاد خواهم داد که هر زمان که سیستم شما روشن باشه بتونید به صورت رایگان بیت کوین استخراج کنید و در کیف پول خودتون ذخیره کنید با هر سیستمی با هر قدرت سخت افزاریی !! که مشکلات مصرف برق و اینترنت روش بالا رو هم نداشته باشه! 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل ویدئویی به زبان فارسی شامل آموزش کامل این روش 
و یک فایل متنی که یک سری لینک های مورد نیاز آموزش ویدئویی داخلش هست و مکمل فایل ویدئویی هستش.
 

نوع محتواهای ارسالی: ویدئو،  متنی (pdf یا word)،  
حجم کل محتوای ارسالی: 32 مگابایت

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های pouya_gni