توضیحات کاره

در این کاره مدارات الکتریکی شما را در نرم افزار altium designer به بهترین شکل طراحی و پیاده سازی می کنم. تا کنون چندین مدار بصورت حرفه ای وصنعتی طراحی کرده و همچنین مرحله ی ساخت آن را نیز انجام دادم. پس از این بابت خیال شما راحت باشد. همچنین طراحی منابع سوئیچینگ نیز انجام می شود.

در بحث قیمت گذاری بسته به نوع درخواست شما و یا اینکه چه انتظاری از پروژه دارید قیمت ها متفاوت می باشد. اما این اطمینان را می دهم که قیمت پیشنهادی با توجه به سطح کیفیت کار برای شما بسیار به صرفه باشد. قیمت پایه از 50 هزار تومان شروع و با توجه به حجم کار افزایش می یابد.

تنها موردی که شما بایستی در اختیار اینجانب قرار دهید فایل شبیه سازی مدارتان و المان های مورد نظر استفاده در آن می باشد. حتی می توانید مداری خاص را پیشنهاد دهید تا هم شبیه سازی و هم مرحله ی ساخت و طراحی آن را برای شما انجام دهم.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل های که به شما ارسال می شود شامل تمامی خروجی های شماتیک و pcb نرم افزار می باشد همچنین در صورت طراحی کتاب خانه ی بخصوص فایل آن نیز در اختیار شما قرار می گیرد. در بحث pcbهایی که نیاز به چاپ سبز ندارند می توانم خود pcb را هم بر روی فیبر مدار چاپی برای شما اماده کنم. اگر مدار با شبیه سازی باشد فایل شبیه سازی آن نیز به همراه تمامی فایل های دیگر در اختیار شما قرار می گیرد. 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  شماتیک و pcb یک برد 5 روز 50,000 تومان
    هر پد   +500 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های مهندس الکترونیک قدرت