توضیحات کاره

تولید ویدیو در باره محصولات، سرویس، خدمات، مناسبت ها و پیش آمد های مهم در دنیای دیجیتال امروز برای کوچکترین برند ها هم امری مهم به شمار میره. اما متاسفانه هزینه بالای تولید و زمان مورد نیاز برای ساخت یک ویدیوی اختصاصی توسط اکثر کارفرماها قابل قبول نیست، از این رو پروژه هایی که به نام پروژه های تمپلیتی شناخته میشوند به بازار تولیدات ویدیویی وارد شدند و این روز ها بازخورد مناسبی هم دارند.

اینجانب امکان تهیه و تدوین پروژه های آماده را برای ارگانها، برند ها، محصولات و پیش آمدهای شرکت شما را دارا میباشم.

کلیه امور مورد نیاز از تهیه پروژه اصلی از سایت های خارجی مانند videohive را تا تدوین کامل و هموار سازی پروژه با نیازهای شما و رندر نهایی انجام خواهم داد.

»» هزینه تهیه پروژه ها از سایت های مربوطه بعد از انتخاب پروژه مورد نظر توسط کارفرما محاسبه میشود (اگر خواستید میتوانید خودتان پروژه را تهیه کنید و جهت تدوین به اینجانب ارائه کنید، توجه داشته باشید که اکثر پروژه های آماده بدون موسیقی و تصاویر و ویدیوهایی که در پیش نمایش آنها دیده میشود فروخته میشوند پس حتماً در هنگام خرید از سایت اصلی، در صورت نیاز به موسیقی ای که در پیش نمایش آن را شنیده اید و یا تصاویر و ویدیوهای استفاده شده حتماً به لینک های جانبی ای که در همان صفحه خرید درج شده اند رجوع کرده و نسبت به تهیه کلیه پیش نیازها اقدام فرمایید).

  • هزینه تدوین، اجرا و رندر با کیفیت HD720p ثانیه ای 20 هزار تومان میباشد.
  • هزینه تدوین، اجرا و رندر با کیفیت HD1080p ثانیه ای 35 هزار تومان میباشد.

»» جهت تدوین، ارائه لوگوی برند، شرکت و یا کالا، تصاویر مورد نیاز جهت درج در ویدیو و مطالب نوشتاری و دیتا های مورد نیاز دیگر از کارفرما گرفته شده و تولید و طراحی محتوای مورد نیاز از جمله مسئولیت های اینجانب نمیباشد.

»» در صورت نیاز به دیالوگ گفتاری در ویدیو، هزینه صداگزاری و مسترینگ با همکاری دیگر دوستان در انجام میدم محاسبه شده و از کارفرما اخذ میشود. (امکان ارائه صدای نریشن کامل توسط کارفرما نیز وجود دارد.)

»» در صورت نیاز به موسیقی انتخابی و یا متفاوت از پروژه آماده، کارفرما میتواند لینک دانلود و یا فایل موسیقی مورد نظر خود را نیز جهت استفاده در کار ارائه دهد.

»» زمان اجرای تدوین و رندر حدوداً 1 روز برای هر 10 ثانیه از کار میباشد (720p) و رندر کیفیت بالاتر حدوداً 8 ثانیه در روز قابل اجرا خواهد بود (1080p). (در حال حاضر امکان تولید ویدیوی با کیفیت بالاتر وجود ندارد).

 

با توجه به متغیرهای فراوان در قیمت گذاری پیشنهاد میکنم از طریق پروژه اختصاصی اقدام به ثبت سفارش کنید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  1. پروژه اصلی (در صورت تهیه توسط اینجانب)
  2. پروژه تدوین شده.
  3. رندر ویدیو با فرمت MP4 و کیفیت انتخابی توسط مشتری در دو حجم بسیار فشرده (جهت پخش در گوشی) و کیفیت خوب (جهت پخش در رایانه و یا رسانه های پخش ویدیو)

 

  • در صورت نیاز و بسته به پروژه و سورس های ورودی به آن، صدای نریشن و موسیقی استفاده شده نیز به صورت جداگانه و با درخواست کارفرما قابل ارائه خواهند بود.
  • از کل پروژه اجرایی و تمام خروجی آنها تا 3 ماه نسخه پشتیبان وجود خواهد داشت و در صورت نیاز کارفرما، کلیه خروجی ها قابل ارائه و یا حذف کامل خواهد بود.
  • قراردادن موسیقی بک‌گراند: انجام می‌شود
  • قراردادن صدای راوی: انجام می‌شود - ضبط صدا برعهده‌ی مشتری

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های Pejii