توضیحات کاره

همه ما میدانیم که بک لینک اهمیت زیادی در رتبه بندی وبسایت در نتایج جستجو دارد.

پسوند های edu  مخفف education  به معنای آموزشی و سایتهایی با دامنه gov  مخفف  government به معنای دولت یا ارگان دولتی هستند.

بک لینک از هر نظر خوب است اما از نظر گوگل زمانی خوب است که باکیفیت باشد و از سایتی لینک شود که گوگل به آن اعتماد داشه باشد.گوگل فاکتورهای مختلفی برای رتبه بندی وبسایت ها در نظر گرفته است.همانند پیج رنک ، قدرت دامنه ، میزان اعتماد و ...!

یکی از این خصوصیات ، پسوند دامنه شما میباشد.پسوند های مختلفی وجود دارد از جمله  .com .ir .org اما این دو پسوند دیگر نیز وجود دارد که مورد اعتمادترین وبسایت ها از نظر گوگل هستند.چرا که ربات های گوگل میدانند که این کسب کارها از آن  اشخاص عادی و یا شخص ثالث نیستند .بلکه ارگانها با پسوند gov  و موسسه های آموزشی بزرگ  با پسوند edu صاحبان این نوع دامنه ها هستند بنابراین اگر بک لینکی از این وبسایتها دریافت کنید برای افزایش رنکینگ گوگلتان اهمیت بسیار زیادی دارد.

تیم ما با تجربه ای نوین و کیفیت بک لینک عالی ،تعدادی بک لینک باکیفیت و با قدرت بالا از این پسوند از سایت ها را برای شما ایجاد میکند که میتواند در رتبه گیری سایت شما و جذب اعتماد گوگل تاثیر بسزایی بگذارد.

اگر شما از این وبسایت ها بک لینک داشته باشید برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو ارزش بسزایی دارد ، چرا که آنها میدانند گرفتن بک لینک از این وبسایت ها کار هر کسی نیست و سخت است و دوم اینکه بک لینک هایی از این دامنه ها یک منبع فوق فرا طبیعی است چراکه این دامنه ها هیچگاه اسپم نیستند.

به احتمال زیاد شما نیز دوران مدرسه گذرانده اید.یادتان می آید شاگردان ممتاز پیش معلمان چه اعتباری داشتند و معلم ها به حرف آنها گوش میدادند؟ حال بک لینک های gov  و edu نسبت به بقیه بک لینک ها از نظر گوگل، ارزشی همانند شاگرد زرنگ و ممتاز را پیش معلم دارند.

ارزش های این دو پسوند را از آنجایی متوجه میشویم که آنالیز گر ها و تحلیلگران تعداد بک لینکهای gov و edu را بصورت مجزا حساب میکنند و این قضیه در مورد نرم افزارهای آنالیز هم صدق میکند.

اگر اعتبار صفحه و اعتبار دامنه پایینی دارید و قصد رشد و پیشرفت سریعتری را در گوگل دارید ، پیشنهاد تیم ما به شما خرید بک لینک gov و edu است.ما برای شما پیشنهادات و آفرهایی داریم که مطمئنا رد نمیکنید! 

نحوه قرار دادن لینک شما به صورت پروفایل بک لینک و کامنت بک لینک خواهد بود و تعدادی از بک لینک ها با کلمه کلیدی و تعدادی هم لینک سایت شما قرار داده خواهد شد.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از خرید شما یک فایل اکسل حاوی 35 تا 40 بک لینک دائمی از سایتهای edu و gov که به سایت شما لینک داده اند دریافت میکنید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های parsanfa.-35