توضیحات کاره

تولید محتوای متنی، یکی از مهم ترین نکات و قسمت های یک وبسایت است و هر چقدر محتوای قدرتمند تر و در اصطلاح "سئویی" تری تولید کنید، احتمال افزایش ترافیک سایت، بازدیدها، بالا آمدن در صفحات گوگل و... نیز بیشتر خواهد بود.

مهم ترین نکاتی که می‌توانند یک محتوا را در موتور جستجوگر گوگل نمایش دهد و رتبه اش را روز به روز بهتر کند، آنالیز رقبا و تولید یک محتوا با تمامی اصول سئو است. اگر این دو نکته به خوبی رعایت شوند، قطعاً محتوای شما بهترین نتایج ممکن را خواهد گرفت و در کارتان موفق می‌شوید.

برای تولید محتوای متنی بیش از 1000 کلمه، باید کلمه کلیدی به طور دقیق مشخص شد و سایت هایی که در گوگل از رتبه های بالایی در آن کلمه برخوردار هستند مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان محتوایی به مراتب قدرتمندتر از آن ها نوشت. البته باید در نظر داشت که این محتوا به هیچ وجه کپی نباشد تا گوگل آن را به عنوان محتوایی یونیک و سئو شده بشناسد.

در محتوایی که قرار است برای شما تولید کنم، قطعاً تمامی این نکات مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در زمان بیش از 4 ساعته ای که برای محتوای شما گذاشته می‌شود، بهترین آنالیز انجام خواهد شد و در نهایت محتوای فوق العاده ای به شما تحویل داده خواهد شد...

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل word محتوای متنی شما

فایل pdf محتوای متنی شما

دو عکس مرتبط با محتوا

در صورت خواسته شما: درج متن تولید شده در وردپرس و سایت شما

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های parsa.hamoole