توضیحات کاره

دوستان عزیزم سلام !

آموزشی که ملاحظه خواهید کرد رفع تضمینی دیسیبل شدن پیج اینستاگرام هست که حاصل کار تجربه شخصی خودم از کار با چندین پیج اینستاگرام در طی چند سال گذشته بوده و مشکلاتی که در طی این سالها برای پیجها پیش میومد و منو وادار میکرد که برای رفع این مشکلها ساعتها و روزهای طولانی برم تحقیق کنم و بگردم و مطالعه کنم تا بالاخره مشکل رو حل کنم

- خود ما اولین بارکه این اتفاق برامون افتاد ( یعنی پیجمون از دسترس خارج شد ) تا یکهفته دپرس بودیم و واقعا ناامید شده بودیم .

متاسفانه پیج اینستاگراممون که بیشترین سودآوری رو برامون داشت و روزانه تعداد بسیار زیادی مشتری ثبت سفارش می کردن به دلایل نامعلوم بسته شد .

فروشمون به شدت کم شد و راه ارتباطی با مشتریهامون رو به کل از دست دادیم .

- هیچ کاری از دستمون برنمیومد . به هر دری می زدیم به در بسته می خوردیم .

کلی سرچ کردیم ولی متاسفانه چیز بدرد بخوری پیدا نکردیم .

- همه مطالب وب های ایرانی خلاصه شده بود در یک مطلب تکراری و ساده و بدون استفاده که یک بنده خدایی اولین بار زحمت نوشتنشو کشیده بود و بقیه کلا از ایشون کپی و پیست کرده بودند !

- کمبود اطلاعات و منابع فارسی به شدت تو چشم میومد .

- استفاده از بخش help اینستاگرام هم نتیجه ای برامون نداشت و غالبا جوابی ازش نمیگرفتیم.

-این بود که کلی گشتیم و گشتیم و گشتیم تا بالاخره راهشو پیدا کردیم

- یادمه که بار اول کلا ناامید بودیم از برگردوندن پیج و سراغ یک پیج دیگه رفتیم و قرار گذاشتیم از اول با رعایت اصول و اساسی از صفر بسازیمش

- ولی این پیج هم بعد از یکی دو ماه کارکردن به سرنوشت پیج اول دچار شد و اینستاگرام بدون دلیل قانع کننده اون رو بست.

- نکته ناامیدکننده اینکه در خصوص قوانین و مقررات اینستاگرام هیچ مورد شفاف و واضحی وجود نداره و شما اصلا نمیدونید که اکانتتون چرا بسته میشه !

- ما خودمون واقعا گیج شده بودیم ! گاهی فکر میکردیم اینستا بخاطر استفاده از یک آهنگ دارای کپی رایت در متن فیلمهامون اکانت رو بسته و دفعه بعدی سعی میکردیم آهنگها ایرانی و بدون کلام ساده استفاده کنیم ولی بازم اشتباه بود و بعد از چند وقتی دوباره همون مشکل پیش میومد .

-گاهی فکر میکردیم بخاطر تبلیغ محصولات دخانی یا غیرمجاز اینکارو میکنه ولی سرچ میکردیم و کلی پیج مشابه داخلی و خارجی میدیدیم که بدون مشکل دارن به کار خودشون ادامه میدن .

- سایتها رو سرچ میکردیم و بر اساس توصیه اونها همه مطالب رو رعایت میکردیم . هشتک ها درست و متناسب میزدیم و عکسها و فیلمها رو کاملا با اصول رعایت میکردیم ولی بازم همون مشکل تکرار میشد .

تا این لحظه ای که من در حال ویرایش این متن هستم حداقل 10 بار پیج اصلی و دوتا پیج دیگر فروشگاهمون دیسیبل شده و هربار فقط با همین روشها تونستم برشون گردونم .

- کلی تجربه تو این مسیر کسب کردم که همه اونها رو در اختیارتون خواهم گذاشت . فقط باید خوب گوش کنید و قدم به قدم با من جلو بیاین . همین !

البته با شاه کلیدی که در این آموزش به شما خواهم گفت اگر دقیقا موارد رو رعایت کنید ، تا 95 درصد مواقع میتونید امیدوار به برگشتن پیجتون باشید .

خیلی مهمه که به نکاتی که در این آموزش گفته میشه دقیقا و مو به مو عمل کنید .

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از خرید شما یک جزوه 26 صفحه ای به فرمت pdf تحویل خواهید گرفت که صفر تا 100 کار رو براتون توضیح دادم و اگه دقیقا گام به گام باهاش پیش برید احتمال بالای 90 درصد پیج اینستاگرام شما برمیگرده .

همه چیز شفاف و روشن توضیح داده شده و در صورت نیاز به توضیح بیشتر از طریق همین سایت در خدمت خواهم بود .

نوع محتواهای ارسالی: متنی (pdf یا word)،  
حجم کل محتوای ارسالی: 1.22 مگابایت

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    سایت مسئولیتی در خصوص محتوای ارایه شده در این کاره ندارد. مسئولیت استفاده و نحوه ی استفاده از محتواها برعهده ی خود مشتری می باشد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های ordukhani