توضیحات کاره

لینک سازی مهم ترین مبحث سئو بوده و قوی شدن یک سایت در گروی لینک سازی می باشد. به شخصه یکی از مشکلاتی که همواره با آن برخوردار داشتم، نبودن یک منبع کامل برای بک لینک سازی بود که همین موضوع باعث شد این لیست بسیار جامع که در سطح وب وجود داشت را در یک پکیج جمع آوری کنیم. این لیست شامل ۱۰۰۰۰ بک لینک یونیک (البته ممکن است تعداد کمی تکراری در لیست وجود داشته باشد) می باشد که می توانید همین الان آن را بخرید و استفاده کنید.

چرا باید این پکیج بخریم؟

در این پکیج ۱۰۰۰۰ بک لینک بسیار قوی و متنوع (پروفایلی، انجمنی، کامنتی، وبلاگی و غیره) وجود دارد که می تواند هر سایتی را به سرعت به صفحه ی اول گوگل برساند. دقت کنید این پکیج کامل و جامع ترین پکیج سال ۲۰۲۰ است و شامل سایت های قدرتمندی مانند ماکروسافت، تد دات کام، سان کلد و غیره می شود.

چرا این پکیج ارزان است ؟

این پک کامل ترین پکیج بک لینک سازی در سطح وب است که قیمت خرید چند میلیون تومان می باشدولی در این در این کاره در راستای رفاه مشتریان این پکیج را به کمترین قیمت ممکن می فروشد. قیمت فعلی این پک ۱۰۰۰۰ تایی در سایت های دیگر فقط برای یک پک ۵۰ تایی و حتی کمتر می باشد.

یا با ساخت این بک لینک ها سایت مان پنالی نمی شود؟

خیر پنالتی شدن سایت ربطی به سایت های بک لینک ندارد و تنها با اشتباه در بک لینک سازی سایت پنالتی می شود. به شما اطمینان می دهیم که این پکیج هیچ آسیبی به سایت شما نمی زند. و این را مشتریان دیگر ما که از این پکیج بک لینک سازی استفاده کرده اند، تضمین می کنند.

اگر این پکیج را بخریم و استفاده کنیم، آیا PA و DA سایت مان افزایش می یابد؟

با استفاده از این پکیج سایت شما در کمترین زمان ممکن به یک سایت قدرتمند تبدیل می شود. ساده تر بگویم هر چیزی که برای تقویت PA و DA نیاز دارید داخل این پکیج موجود می باشد.

فرمت فایل ها چگونه است ایا با موبایل و لپ تاپ قابل باز شدن است ؟

فرمت فایل به صورت RAR بوده و قابل استفاده در هر پلتفرمی می باشد. کافی است فایل را از حالت فشرده خارج کرده و به سادگی از آن استفاده کنید.

|بخشی |از پکیج خرید بک لینک شامل سایت های زیر  می باشد :
✅لیست 1600 فروم برای بک لینک سازی 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل زیپ که شامل ادرس وب سایت هایی آماده و زنده و سالم برای ساخت بک لینک می باشد .

(فایل شامل راهنمای ساخت بک لینک نیز ( در بعضی از فایل)‌ها می باشد 

✅لیست 1600 فروم برای بک لینک سازی 

نوع محتواهای ارسالی: متنی (pdf یا word)،  سایر،  
حجم کل محتوای ارسالی: 0.5 مگابایت

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    سایت مسئولیتی در خصوص محتوای ارایه شده در این کاره ندارد. مسئولیت استفاده و نحوه ی استفاده از محتواها برعهده ی خود مشتری می باشد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های امید کریمی