توضیحات کاره

ما با مجموعه ای از برنامه نویسان برنامه های پرطرفدار ایرانی همکاری می‌کنیم. این برنامه ها دارای کاربران ایرانی فعال و متنوعی می باشند.در سفارش‌ ممبرهای بانوان صرفا از برنامه هایی استفاده می شود که اکثریت کاربری آنها متعلق به بانوان می باشد.

لینک جوین کانال شما در این برنامه ها قرار داده میشه و تعداد بسیار زیادی از کانال شما بازدید می کنن تا زمانی که تعداد ممبر شما جذب شود. از آنجایی که افراد به اختیار خود عضو میشوند ریزش ممبرها کاملا متغیر بوده و نمیتوان مشخص کرد چه میزان ممبرها ریزش می کنند زیرا ممبرها ۱۰۰‎٪ واقعی و آنلاین بوده و حق تصمیم گیری دارند.
از این رو بایستی سعی کنید پست های جذاب و مورد توجه در زمان های مناسب قرار دهید تا بالاترین فیدبک از این پکیج دریافت کنید

با توجه به استقبال شدید از این طرح، پس از تایید سفارش و واریز وجه هماهنگی با سازندگان اپلیکیشن ها برای رزرو زمان تبلیغی شما انجام خواهد شد. زمان شروع ممبرگیری حداکثر ۳ روز از زمان ثبت سفارش شما ممکن است طول بکشد.

 

---------------------------------------------------------------------------

تعرفه ممبر ویژه بانوان:
۱۰۰۰ ممبر= ۱۸۰ تومان
۲۰۰۰ ممبر= ۳۶۰ تومان
۳۰۰۰ ممبر= ۵۰۰ تومان
۴۰۰۰ ممبر= ۶۴۰ تومان

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از ثبت سفارش و با شروع ممبرگیری تعداد ممبر درخواستی شما + ممبر هدیه به شما تحویل داده خواهد شد

اما از آنجایی که تمامی ممبرها با اختیار و میل خود عضو کانال شما میشوند ماندن یا نماندن آنها دست خودشان هست و شما می بایست با مدیریت صحیح و درست کانال از ریزش های اضافی جلوگیری نمایید. ریزش ممبرها هیچ گونه ارتباطی با بنده ندارد اما تضمین ممبرها و اصالت انجام توسط من تضمین میشود.

  • افزایش ممبر به: کانال
  • نوع ممبرها: واقعی
  • موقعیت جغرافیایی ممبرها: ایرانی
  • فعالیت ممبرها: فعال

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

برای انجام این کار از روش پاپ آپ استفاده می شود

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های Omidgol