توضیحات کاره

تولید محتوای بازنویسی که به صورت معمول تنها با یک سری تغییرات جزئی انتشار می یابد متاسفانه پاسخگوی نیاز امروز وب فارسی نیست و شما می بایست یک محتوای ارزشمند به مخاطبتان ارائه دهید تا ضمن اینکه از بابت سئو خیالتان راحت می گردد بتوانید مخاطب را برای مدتی در پای سایت خود میخکوب کنید تا متون سایت شما را مطالعه کند. روش بنده برای تولید محتوا تحقیق، گردآوری مطالب و سپس تالیف اختصاصی محتوا در آن حوزه می باشد. بنابراین محتوایی که شما در انتها تحویل خواهید گرفت یک محتوای یونیک و کاملا اختصاصی تالیف شده است که نظیر آن در وب وجود نخواهد داشت، که این مورد را می توانید با استفاده از هر نوع ابزاری که در اختیار دارید تست کنید.

هزینه تولید محتوای 1000 کلمه ای سئو شدهبه صورت کلمه ای50 تومانمی باشد. محتوایی که تحویل خواهید گرفت با رعایت اصول کامل نگارشی و ترازچینی دوطرفه و در صورت نیاز و اعلام شما با رعایت نیم فاصله خواهد بود. این هزینه با احتساب 3 تصویر با کیفیت برای محتوا می باشد و در صورتی که به تصاویر بیشتری برای محتوای خود نیاز دارید می توانید در قسمت پیام های خصوصی درخواست خود را مطرح نمایید.

 

* افرادی که به صورت پیوسته نیاز به محتوای اختصاصی دارند شامل تخفیف خواهند شد. درباره این مورد می توانید در قسمت پیام ها با بنده در ارتباط باشید.

 

در صورتی که نیاز به درج محتوا با رعایت اصول سئو در وب سایت خودتان را دارید این مورد نیز برایتان با هزینه ای جداگانه و مقرون به صرفه انجام خواهد شد.

حداقل میزان سفارش برای تولید محتوا 400 کلمه می باشد و برای مقادیر بیشتر با توجه به موضوع انتخابی شما محدودیتی وجود ندارد.

بعد از دریافت محتوا می توانید با استفاده از هر نوع ابزاری که در اختیار شماست و یا به هر وسیله ای که مایل هستید محتوا را از نظر غیر کپی بودن آن تست کنید.

سپاسگزارم که وقت گرانبهای خودتون رو صرف مطالعه شرایط کردید. لطفا قبل از ثبت سفارش از طریق قسمت پیام های خصوصی با بنده در ارتباط باشید و در صورتی که سفارشی خارج از موارد مطرح شده در متن کاره داشتید ممنون میشم که در پیام های خصوصی با من در ارتباط باشید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

محتوای سفارش داده شده در یک فایل ورد و یا درج در داخل سایت ( در صورت درخواست )+ تصاویر مرتبط ( در صورت انتخاب )

  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوای تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

انجام بیش از یک بار اصلاحات (دو بار تغییرات) +1 روز +5,000 تومان
قراردادن 2 تصویر اضافی مرتبط در محتوا   +3,000 تومان
درج در سایت   +6,000 تومان
برای 1000 کلمه محتوای متنی با موضوع انتخابی   در 1 روز
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

سایر کاره های مجتبی آقابیگی