توضیحات کاره

به نام خدا

امروزه تبلیغات ویدیویی در حال تبدیل شدن به بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی برای هر کسب و کاری می باشد. قدرت تبلیغاتی یک ویدئو بسیار بیشتر از نوشته ها و تصاویر ثابتی است که در اینترنت منتشر می شوند.

در این کاره ما با افزایش تعداد بازدید ویدئوی شما در سایت آپارات، به بهتر و بیشتر دیده شدن و پخش شدن آن در شبکه های اجتماعی و... کمک می کنیم.

با یک تیر چند نشان بزنید!

افزایش بازدید ویدئو مزایا و کاربردهای بسیاری دارد که چند مورد آن را ذکر می کنیم:

- بالارفتن آمار بازدید هر کلیپ در سایت آپارات باعث نمایش آن در قسمتهای مختلف سایت و در کنار کلیپ های پر بازدید و مرتبط دیگر و پیشنهاد شدن به کاربران بیشتری برای نمایش می شود.
- افزایش بازدید ویدئو باعث جلب توجه موتورهای جستجو برای پیشنهاد دادن به کاربرانشان می شود و بصورت اتوماتیک به بازدید تصاعدی و بیشتری دست خواهند یافت.
- قراردادن کد ویدئو ها در سایت اصلی خود و افزایش آمار بازدید آنها موجب افزایش تعداد بازدید کننده سایت و بهبود رتبه و اعتبار سایت می گردد.
- بالا بودن آمار بازدید یک کلیپ باعث ترغیب دیگر کاربران به تماشای آن و افزایش بیشتر بازدید می شود.
- تاثیر گذاری یک ویدئوی با آمار بازدید بالا در مخاطب یا خریدار بسیار بیشتر از یک ویدئوی کم بازدید است.
- اشتراک گذاری یک کلیپ پربازدید در شبکه های اجتماعی بسیار بیشتر از کلیپهای کم بازدید انجام می شود.
 

با دیدن آمار ویدئو بعد از چند روز بدون شک شگفت زده خواهید شد!

نکته 1: این سرویس فقط برای استفاده در کاربردهای ذکر شده می باشد و برای کسب درآمد بازدید و موارد دیگر کاربرد ندارد

نکته 2: در آپارات سیستم شمارش تعداد بازدید بسیار هوشمند می باشد و بطور دقیق محاسبه می شود. همچنین ثبت آمار آپارات ، نمایش کمتر از 5 ثانیه یک ویدئو را پخش موفق و بازدید محسوب نخواهد کرد.

قیمت بسیار پایین نسبت به روشهای تبلیغاتی دیگر

قیمت پایه سفارش برای حداقل 1000 بازدید موفق از ویدئوی شما در نظر گرفته شده که کمترین نرخ بازدید تبلیغات ویدئویی می باشد.
معمولا بین 1200 تا 1300 بازدید برای سفارش پایه انجام می شود.
همچنین برای استفاده از تخفیفات پلکانی ویژه به ازای سفارش تعداد بیشتر، افزودنی مربوطه را انتخاب کنید تا با کمترین نرخ ممکن سفارش خود را دریافت نمایید.

امکان استفاده از تخفیف های سفارش بازدید بالا برای چندین کلیپ همزمان

شما می توانید از افزودنی های این کاره برای سفارش بازدید تعداد بالای کلیپها نیز استفاده کنید و بازدیدها را بین آنها پخش نمائید تا هزینه کمتری نسبت به سفارش تکی پرداخت نمائید و بصورت همزمان بازدید چندین کلیپ را افزایش دهید.( این مورد فقط برای سفارشاتی است که همراه افزودنی های کاره ثبت می گردند.)
توجه 1: در زمان استفاده از این سرویس ، از تبلیغات دیگر برای ویدئوی موردنظر خودداری نمایید تا اختلالی در شمارش بازدیدهای ارسالی ایجاد نشود.
توجه 2: بعضی افراد سودجو از طریق نرم افزار و با تقلب آمار بازدید ویدئو را بالا می برند که موجب حذف ویدئو از‌ آپارات و جریمه و از بین رفتن زحمات صاحب ویدئو می گردند.لطفا به این مساله بسیار دقت بفرمایید.
 

تعدادی بازدید بیشتر برای پوشش بازدیدهایی که ممکن است در زمان انجام سفارش از روشهای دیگر دریافت شده باشد به بازدیدها اضافه می شود.

در صورتیکه هنگام ثبت سفارش به مشکلاتی مانند پر بودن سفارشات و عدم امکان ثبت سفارش جدید برخوردید با ارسال پیام به ما اطلاع دهید تا بصورت اختصاصی سفارشتان ثبت گردد.
 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بازدید به تعداد خریداری شده به آدرس ویدئوی موردنظر در سایت آپارات ارسال می شود و در صفحه ویدئو قابل مشاهده می باشد.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های NOVIN ADS