توضیحات کاره

به نام خدا

ثبت بهترین و با کیفیت ترین نوع بک لینک برای بهبود سایت شما

در این سرویس لینک سایت شما با عبارت کلیدی مورد نظرتان در 10 وبلاگ با کیفیت ، اتوریتی دار، پرقدرت و دارای محتوا درج می گردد

استفاده از این روش از نظر سئو و رتبه بندی سایت شما در گوگل و در نتیجه افزایش ورودی از موتورهای جستجو و بازدید هدفمند از سایتتون بسیار مفید و موثر خواهد بود.

 ثبت یک بک لینک ساید و دریافت چندین بک لینک از یک وبلاگ 

با توجه به اینکه بک لینکها در قسمت پیوندها در سایدبار صفحه اصلی وبلاگها و بصورت فالو درج می شوند، در واقع از هر وبلاگ که شامل چندین پست و صفحه می باشند، چندین بک لینک فالو به سایت شما در گوگل ایندکس می شود و به مرور زمان باعث بالا آمدن رتبه سایت شما در گوگل و موتورهای جستجو می شود. در واقع با پرداخت یک هزینه برای یک بک لینک چندین بک لینک در صفحات مختلف از یک وبلاگ به سایت شما درج می شود.

 کمترین قیمت بک لینک پرقدرت در اینترنت 

سایتهای بسیاری با هزینه های بسیار بالا مشابه این سرویس را ارائه می دهند و اکنون شما می توانید با کمترین نرخ بک لینک در اینترنت از این سرویس استفاده کنید و به بهبود سئوی سایتتان کمک کنید.

 چهار سال سابقه فعالیت با حداکثر رضایت خریداران 

* سفارشات مجدد کاربران و تمدید سفارشات با عبارات کلیدی جدید و رضایت حداکثری از این کاره، نشان دهنده نتیجه بخش بودن و موثر بودن آن برای سایتهای مختلف کاربران می باشد و همچنان این فرصت فراهم است تا شما نیز از کیفیت و قدرت لینکهای این کاره استفاده نمایید.
کیفیت بسیار بالای این وبلاگها از نظر سئو و به روز شدن و ایندکس شدن در نتایج گوگل و دارای محتوا بودن آنها کمک بسیاری به ارتقا رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می نماید و تا کنون سایتهای بسیار زیادی را با پروژه های اختصاصی همین کاره به صفحات اولیه گوگل رسانده ایم.
* توجه مهم : ثبت لینک در وبلاگهای جدید و بی محتوا و با اتوریتی پائین و بی کیفیت بصورت انبوه در ارتقا رتبه سایت بی تاثیر است و متاسفانه سرویس های زیادی بدون اطلاع رسانی این مورد مهم به این صورت ارائه می شود و کاربران هزینه بالایی بدون دریافت نتیجه متحمل می شوند.

 کیفیت بک لینک ها شرط اساسی تاثیر گذاری در گوگل 

* در هر سفارش یک لینک به سایت شما با یک عبارت کلیدی موردنظرتان شامل حداکثر چهار کلمه در 10 وبلاگ متنوع و فعال از سرویس های وبلاگدهی مختلف و با کیفیت درج خواهد شد.
سعی کنید بیشترین تعداد بک لینک با عبارات مختلف را برای نتیجه بخش بودن حداکثری از این کاره ثبت کنید.

 تفاوت اساسی وبلاگ های این کاره با وبلاگ های معمولی دیگر نتیجه بخش بودن آنها می باشد 

تک تک وبلاگ های این کاره از نظر اتوریتی و فالو بودن لینک های خروجی و نکات سئو بصورت دوره ای کنترل می شود
در صورت تمایل قبل از ثبت سفارش پیشنهاد عبارات پر جستجو در گوگل در زمینه مورد نظر به خریدار ارائه می گردد.
لطفا برای هر سفارش پایه فقط یک عبارت کلیدی ارسال بفرمایید.ولی در صورت ثبت افزودنی می توانید به همان تعداد عبارات مختلف ارسال نمایید.
مثال برای عبارت کلیدی : "خرید اینترنتی کفش چرم"
* برای عبارات کلیدی بیش از یک مورد و تاثیر بیشتر روی سایتتان می توانید با انتخاب افزودنی، تعداد بک لینک های بیشتری را با تخفیف بیشتر و قیمت پائین تر سفارش دهید.

در این سرویس بک لینکها به مدت حداقل شش ماه در وبلاگها ثبت می شوند و در صورت رضایت و نتیجه بخش بودن قابل تمدید می باشند.

* قیمت این سرویس ویژه به مدت محدود می باشد ، پس برای ثبت سفارش هر چه سریعتر اقدام کنید...

در صورت تمایل به انجام سئوی خارجی روی سایتتان و ارتقاء رتبه گوگل در چندین عبارت کلیدی می توانید با درخواست پروژه اختصاصی هم اطلاعات موردنیاز در این رابطه را بعد از بررسی سایتتان دریافت کنید و هم از تخفیف بیشتری برای سفارش برخوردار شوید.

برای ثبت رپورتاژ آگهی در این وبلاگها به کاره دیگر ما به آدرس زیر مراجعه بفرمائید:
http://ajmd.ir/k/n/63650
همچنین برای استفاده از خدمات دیگر ما در زمینه بهینه سازی سایت و تبلیغات از سایر کاره های ما دیدن کنید.

 

- متن فوق بصورت اختصاصی نوشته شده و کپی برداری از آن به هیچ عنوان مجاز نمی باشد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از ثبت سفارش، در مدت زمان مشخص شده درج لینک در وبلاگها انجام می شود و لیست آنها پس از تکمیل برای خریدار ارسال می گردد...

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    سایت هایی که از آنها لینک داده می شود، الزاما رتبه ی الکسای بالایی ندارند، اما فروشنده متعهد است لینک ها را در وبسایت ها یا وبلاگ هایی با Domain Authority (DA) ی بالا ایجاد نماید (که از طریق سایت MOZ قابل بررسی است)

     

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های NOVIN ADS