توضیحات کاره

کاره شماره 2

سلام

در این سرویس شما روزانه تا 500 بازدید با آی پی های مختلف از سراسر دنیا دریافت می کنید.این بازدیدها توسط نرم افزار انجام نمی شود و کاملا واقعی هستند.بازدید کننده ها برای دریافت اعتبار از سایت شما بازدید می کنند و بعد از ورود به صفحه مورد نظر شما لحظاتی در سایتتان می مانند و روی چند لینک کلیک می کنند که تمامی این مراحل توسط آمارگیرها قابل مشاهده و شفاف می باشد.
بازدید از سایت توسط آی پی های مختلف و با کیفیت باعث بهبود رتبه الکسای سایت و افزایش اعتبار سایت می شود.ولی بازدید بی کیفیت و توسط نرم افزارها بیشتر باعث هدر رفتن منابع سایت شده و معمولا تاثیری روی رتبه سایت ندارند.

برای مشخص شدن تعداد دقیق و جلوگیری از اشتباه در محاسبه بازدیدها خریدار می بایست جزئیات آمارگیر سایت وبگذر را بصورت عمومی بگذارد یا رمز عبور آن را برای ما ارسال کند تا هر دو طرف از آمار دقیق ارسالی اطلاع داشته باشند.

سایت ارسالی شما نباید دارای صفحات پاپ آپ و غیر مجاز باشد.

قیمت این سرویس بصورت فوق العاده و به مدت محدود می باشد...
به منظور تشویق کاربران به استفاده مداوم از این سرویس تخفیفات ویژه ای برای بازدید یک هفته ای و یک ماهه در نظر گرفته شده تا هم هزینه کمتری پرداخت شود و هم تاثیر آن روی سایت قابل ملاحظه باشد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از خرید و تایید سایت در مدت یک روز بازدیدها انجام می شود و گزارش جزئیات بازدیدها از طریق آمارگیر وبگذر برای هر دو طرف قابل مشاهده می باشد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های NOVIN ADS