توضیحات کاره

کاره شماره 4

با سلام

در این کاره لینک سایت و یا وبلاگ شما در سایتهای مختلف بصورت ارسال نظر در قسمت دیدگاه ها ثبت می شود
این روش با اتفاق نظر همه سئوکاران از ارزش بالایی برای ارتقاء رتبه سایت برخوردار است و بصورت طبیعی و اصولی محبوبیت و اعتبار سایت شما را بالا خواهد برد.در واقع دیگر نیازی نیست زمان و هزینه زیادی برای دریافت بک لینک طبیعی از سایتهای متفاوت صرف کنید.
متن نظرات معمولا بصورت نظر مثبت و موافق و متفاوت به شکل رندوم در سایتهای مختلف ارسال می شود و معمولا اینگونه نظرات مورد تایید صاحبان سایتها قرار می گیرد.

ارزان ترین قیمت بک لینک از سایتهای مختلف

* اقدام به ارسال نظرات بلافاصله بعد از ثبت سفارش آغاز می شود ولی تایید نظرات توسط صاحبان سایتها ممکن است کمی زمان ببرد که بصورت تقریبی در کاره در نظر گرفته شده است.
* لیست تمامی سایتهایی که نظرات در آنها ارسال شده و تایید شده با جزئیات و لینک صفحه مطلب مورد نظر برای خریدار ارسال می شود

موثر در بهبود رنکینگ گوگل و افزایش اعتبار سایت

* هر سفارش برای تعداد 40 نظر تایید شده و ثبت شده با لینک به سایت شما در نظر گرفته شده است، که البته در کل حدود 800 نظر ارسال می گردد ولی فقط هزینه برای 40 نظر تایید شده دریافت می شود. یعنی با توجه به اینکه ممکن است بعضی از صاحبان سایت ها بعد از مدت زمان بیشتری نظرات را تایید کنند، آن تعداد بیشتر برای شما رایگان خواهد بود که بر اساس تجربه با گذشت زمان به حدود 100 نظر خواهد رسید.
* تحویل سفارش در اولین روزی که تعداد نظرات تایید شده به 40 عدد برسد خواهد بود و زمان اعلام شده در کاره تقریبی می باشد.
* با ثبت این سفارش در واقع بیش از چهل بک لینک با ارزش و طبیعی برای وب سایتتان خواهید داشت که ممکن است در حالت عادی زمان و هزینه بسیار زیادی برای به ثبت رسیدن این تعداد لینک در سایتهای مختلف برای سایت لازم باشد تا صرف شود.

تبلیغات ارزان و دریافت لینک مانند سایتهای بزرگ

هزینه این سفارش با توجه به قیمت هر بک لینک بسیار مناسب و به صرفه می باشد و در واقع قیمتی کمتر از 1000 تومان! برای هر بک لینک تایید شده پرداخت می شود که در حالت معمول برای دریافت بک لینک از همان سایتها باید قیمتهای به مراتب بیشتری پرداخت کرد.

بک لینکهای دائمی و بدون تاریخ انقضا

با توجه به ماهیت این نوع بک لینکها که به عنوان نظر در پایین مطالب سایتها قرار می گیرد، معمولاً تا زمانی که سایتهای تایید کننده نظرات فعال باشند آن بک لینکها هم فعال هستند و در واقع بک لینکها دائمی هستند و بر خلاف بک لینکهای تبلیغاتی تجاری نیازی به تمدید زمان ثبت آنها نیست! 

اگر سوالی درباره این کاره دارید قبل از ثبت سفارش از طریق ارسال پیام مطرح بفرمایید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

لیستی آماده و کامل از آدرس دقیق صفحاتی که لینک سایت موردنظر خریدار در بخش نظرات آنها قرار گرفته است و به تایید صاحبان سایتهای مختلف رسیده است.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    • لینک ها شامل لینک های نوفالو نیز می باشند
    • با توجه به زمانبر بودن انجام کار لطفا پیش از ثبت سفارش به زمان تحویل آن دقت کنید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های NOVIN ADS