توضیحات کاره

به نام خدا

رتبه الکسا = معیار ارزش گذاری سایت

حتما اطلاع دارید که سایت الکسا یک سامانه دقیق و پیشرفته برای رتبه دهی وب‌سایت‌ها است و رتبه الکسا یکی از معیارهای مهم ارزش گذاری سایتها می باشد.
تولبار الکسا افزونه ایست در مرورگرها که بوسیله آن بدون اینکه به سایت الکسا مراجعه کنید و وقت و ترافیکتان به هدر برود می‌توانید مشخصات و رتبه یک وب‌سایت را ببینید. تولبار الکسا نه تنها اطلاعات را نمایش می دهد، بلکه اطلاعات موجود را به سرور مرکزی الکسا ارسال می کند. بنابراین هر زمانی که با مرورگری که تولبار الکسا بر روی آن نصب شده است صفحه ای را باز می کنید، اطلاعاتی برای سرور ارسال می شود. این اطلاعات شامل IP و صفحه ای است که شما از آن بازدید کرده اید. چنین داده هایی از تمامی کاربران اینترنت که تولبار الکسا را نصب کرده اند، جمع آوری می شود.

بازدید با مرورگر دارای تولبار الکسا

بنا براین بازدید یک کاربر با تولبار الکسا ارزشی معادل ده ها برابر بازدید کاربران بدون تولبار الکسا خواهد داشت و این موردیست که اکثرا نادیده گرفته می شود.

بهبود رتبه الکسا = افزایش اعتبار سایت = افزایش بازدید هدفمند و فروش

در این سرویس ما روزانه حدود 600 تا 1000 بازدید واقعی توسط افرادی از سراسر دنیا که تولبار الکسا را نصب کرده اند به سایت شما ارسال می کنیم و این بهترین و موثر ترین روش بهبود رتبه الکسا می باشد
* از آنجائیکه رتبه های الکسا معمولا سه روز در هفته آپدیت نمی شود و هر آپدیت مربوط به بازدید روزهای گذشته هر سایت می باشد، مدت زمان بازدید برای این سفارش دو هفته در نظر گرفته شده تا تأثیر آن به خوبی قابل مشاهده باشد
* بازدیدهای ارسالی توسط تمام آمارگیرهای موجود قابل مشاهده می باشد.
* بعد از سفارش رتبه الکسای فعلی سایت ثبت می شود و در انتهای زمان مشخص شده هم رتبه بهبود یافته آن قابل مشاهده خواهد بود.
* به دلیل اینکه اعداد مربوط رتبه الکسا در سایتهای مختلف بسیار متفاوت هست امکان مشخص کردن دقیق ارتقا رتبه وجود ندارد، ولی بر اساس تجربه بازدید با این تعداد و مخصوصا با تولبار الکسا قابل ملاحظه خواهد بود . 
* در صورتیکه رتبه الکسا بهبود پیدا نکرده باشد یا حتی بهبود جزئی باشد، هیچ وجهی از خریدار دریافت نمی گردد.
* بعد از ثبت سفارش اولیه و مشاهده نتیجه کار در صورتیکه نیاز به کاهش بیشتر رتبه الکسا داشته باشید، از طریق پروژه اختصاصی مدت زمان بیشتر و قیمت با تخفیف بیشتر لحاظ می گردد تا همکاری بلند مدت و ارسال بازدیدها مداوم باشد.
 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

ارتقا رتبه الکسای سایت که توسط سایت الکسا قابل مشاهده می باشد

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    در این کاره  ارسال بازدید در اولویت نیست و تضمینی برای شمارش این مورد داده نشده. فقط ذکر شده که کاهش رتبه الکسا و این مورد برای مشتری انجام می شود

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های NOVIN ADS