توضیحات کاره

هر محتوا سه هدف اساسی دارد، ایجاد آگاهی، راهنمایی و فروش!

نوع محتوایی که تولید می شود باید این اهداف را برآورده کند. اگر شما هم قصد دارید برند خود را در ذهن ماندگار نموده و خدمات و محصولات خود را برای فروش آماده نمایید نیاز به یک محتوای کاملا حرفه ای دارید.

سئو بودن و یونیک بودن محتوا در بازار دیجیتال امروز یک امر اساسی به شمار می رود. هدف قرار دادن کلمات کلیدی در متن برای تاثیر آن ها در موتورهای جستجو مهم می باشد.

تیم ما با مهارتی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارد می تواند بازار هدف وب سایت یا شبکه اجتماعی شما را شناسایی کند. سپس با توجه به هدف محتوای مورد نیاز تولید می شود.

ویژگی های تیم حرفه ای سودام:

- خلاقیت در تولید محتوا

خلاقیت در تولید محتوا ویژگی مهمی است که کمک می کند تا خواننده با اشتیاق بیشتری از محتوا استقبال نماید. مطالعه یک محتوای خلاقانه و جذاب برای هر کسی می تواند هیجان انگیز و خاص باشد.

 

- مشاوره رایگان

شما می توانید در زمینه تولید محتوا با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوران سودام به شما برای تولید محتوای مناسب با  کسب و کار شما راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.

 

- دسترسی به منابع در زبان های مختلف

تیم سودام از متخصصان آشنا به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه، عربی، روسی، چینی تشکیل شده است که این امکان را می دهد تا به منابع مختلف در زبان های مختلف دسترسی داشته باشند. در نتیجه می توانیم محتوای مناسب را برای شما تهیه نماییم.

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل ورد حاوی محتوای تولید شده

یا یک فایل پی دی اف از محتوای تولید شده در صورت درخواست کارفرما

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوای تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های naghavimah-50