توضیحات کاره

به نام آفریدگار زیبایی‌ها


طراحی لوگو، یکی از مراحل بنیادین و حیاتی در امر برندسازی محسوب می‌شود و از اهمیت معنوی و ارزش مادی بالایی برخوردار است.

لوگو، به عنوان نماد هویت، معرف ویژگی‌های بسیار مهمی است که علاوه بر بازتاب نوع شخصیت و سطح اعتبار برند، نقش تعیین‌کننده‌ای هم در موفقیت تجاری آینده، بر عهده دارد. پس، شایسته است که برای طراحی و تولید لوگو، وقت بیشتری اختصاص دهیم و سرمایه‌گذاری متناسبی داشته باشیم.

به استناد تعرفه‌های پایه سال 1401 انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران - www.igds.ir/tarefe - فقط بازسازی یا ویرایش یک لوگو، پانزده میلیون تومان هزینه دارد! اما در این «کاره»، برای کمترکردن هزینه‌ها و کمک به کسب‌وکارهای کوچک یا نوپا، تخفیف‌های قابل‌ملاحظه‌ای در نظر گرفته شده است. راهکار آن، صرفه‌جویی در وقت است که با سرعت‌بخشیدن به روند مکاتبات و اجرا، امکان‌پذیر می‌شود؛ بنابراین، لازم است که حتماً بازه‌ی زمانی توافق‌شده را رعایت کنیم! قبل از ثبت سفارش، زمان‌بندی پروژه اعلام می‌شود و با تأیید کارفرما، در اوقات مقرر، آنلاین خواهیم بود تا تبادل فایل‌ها و نظرات را انجام دهیم.

انتخاب تعرفه و روش کار رسمی انجمن، زمان بیشتری در اختیار قرار می‌دهد و به همین دلیل، آزادی عمل و تمرکز بیشتری را برای کارفرما و طراح فراهم می‌کند. فعلاً مطابق تعرفه‌ی پایه سال 1401، با اختصاص سی میلیون تومان، حدود یک ماه فرصت خواهیم داشت تا به طرح نهایی لوگو برسیم. اگر لوگوی درخواستی شما به شرکت بزرگ یا وب‌سایتی تعلق دارد که از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و مخاطبان گسترده ملی یا جهانی دارد، انتخاب این روش کار، توصیه می‌شود.

دستیابی به اولین اتد یا هرگونه طرح دستی اولیه در تعرفه‌های 4-1، به معنای انجام بیش از دو سوم کل کار است و حداقل سه روز بعد از ثبت سفارش و تکمیل دیزاین‌بریف، آماده و ارسال خواهد شد. برای هر اتد، ساعت‌ها کار فکری انجام می‌شود و هزینه ایجاد می‌کند؛ لذا درخواست اتد اولیه قبل از ثبت سفارش، یک درخواست غیرحرفه‌یی و غیرعملی است! چنین درخواستی معمولاً به دلیل ناآگاهی از روند کار و یا به منظور سوء‌استفاده و سرقت ایده است! پس، مسلماً با اتخاذ یک روال حساب‌شده و حرفه‌یی، علاوه بر حصول نتیجه‌ی مطلوب، یک تجربه‌ی شیرین و لذت‌بخش هم شکل خواهد گرفت که ضامن تداوم همکاری‌ها در آینده خواهد بود!

 

   برای دریافت مشاوره‌های تخصصی و مشاهده‌ی نمونه‌کارهای مرتبط، پیام بفرستید.   


 

خـدمات و تعرفـه‌ها در حـوزه‌ی طراحـی لوگو - برندسـازی

  1. طراحی یک لوگوی تصویری یا نوشتاری، به یک زبان  از 6.000.000 تومان در یک هفته  (پلن پایه)
  2. طراحی لوگوی نوشتاری یا وُردمارک، به دو زبان  از 11.000.000 تومان در دو هفته  (پلن پایه)
  3. طراحی لوگوی ترکیبی، به یک زبان  از 11.000.000 تومان در دو هفته  (پلن پایه)
  4. طراحی لوگوی ترکیبی، به دو زبان  از 17.000.000 تومان در سه هفته (پلن پایه)
  5. پیاده‌سازی لوگوی تصویری یا نوشتاری، به یک زبان، بر اساس اتد دستی یا ایده‌ی کتبی کارفرما  از 3.000.000 تومان در چهار روز (+80% همین مبلغ برای زبان دوم)
  6. بازطراحی عین اتد یا مدل یک لوگو یا نوشتار (تا سه واژه و به یک زبان)، بدون تغییرات، با Illustrator یا CorelDraw  از 900.000 تومان (+50% همین مبلغ برای زبان دوم)
  7. بازطراحی عین اتد یا مدل یک لوگو یا نوشتار (تا سه واژه و به یک زبان)، همراه با بهینه‌سازی برای برش لیزری و حکاکی، ساخت مهر، بج، جواهرات و...  از 1.500.000 تومان (+80% همین مبلغ برای زبان دوم)
    ------------------------------------
    -  در پلن پایه، دو اتد و در سطوح دیگر، تا هفت اتد متفاوت، ارائه می‌شود. ارتقای پلن کاری با افزودن به تعداد اتدها، به مبلغ دو میلیون تومان و سه روز زمان بیشتر به ازای هر اتد اضافه، امکان‌پذیر است.

    -  پس از اتمام پروژه، «پشتیبانی فنی رایگان» تا سه ماه برقرار خواهد بود.

 

* * *

 

     فقط برای شراکت در علم، ادب و هنر ... Just to Share the Science, Literature and Art     

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

  تفهیم‌نامه‌ی  طراحی  (دستور کار)  Design Brief  -  تعرفه‌های 1 تا 4

   اتد تک‌رنگ  Monochrome Sketch

  طرح نهایی با فرمت‌های  JPEG - PNG - PDF - SVG - TIFF - ICO  (بر اساس نیاز کارفرما)

   فایل‌های لایه‌ باز  AI - EPS - DXF - CDR - PSD  (بر اساس نیاز کارفرما)

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  اجرای ایده یا اتد کارفرما 4 روز 3,000,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.