توضیحات کاره

با عرض سلام خدمت دوستان محترم 

سعی می کنم توضیحاتم رو بصورت مختصر خدمتتون ارائه بدم تا وقت زیادی از شما گرفته نشه چون وقت طلاست.

نکته خاصی در مورد فواید ایجاد لایک در اینستاگرام وجود نداره که شما ندونید و قطعا شخصی که عنوان<افزایش لایک در اینستاگرام> رو سرچ کرده خودش میدونه که اگه تعداد لایک هاش در فضای اینستاگرام بالا باشه چه فواید و در آمد زایی هایی میتونه از این طریق انجام بده . 

با توجه به توضیحات فوق و اهمیت فضای اینستاگرام قطعا بسیاری از شما دوستان عزیز که در فضای مجازی فعالیت میکنید، برای پست های اینستاگرامی خودتون لایک خریداری می کنید و بعد از اینکه هر پستی گذاشتید، برای خرید لایک آن اقدام می‌کنید. در همینجا من یک نکته ای رو اشاره میکنم که به جای اینکه هفتگی یا ماهانه برای پست های خودتون با صرف هزینه لایک تهیه کنید، کافیه تا یک بار هزینه صرف کنید و دیگر با خیال اسوده به اضافه کردن لایک برای خودتون بپردازید و خود کفا شوید. ( به جای این که چند بار هزینه کنی یه بار هزینه کن و خیال خودتو راحت کن)

من در این کاره به شما ابزار ایجاد لایک در پست های اینستاگرامی رو می دهم و همچنین آموزش آن هم در این پکیج ارائه شده است.

شما با استفاده از این پکیج می تونید در ساعت تعداد 900 یا حتی بیشتر (بستگی به هوش و کنجکاوری خودتون می تونید خیلی بیشتر از ابزار استفاده کنید) لایک برای صفحات خودتون یا حتی دیگران تهیه کنید و حتی بهکسب درآمد بپردازید.

نحوه ی ایجاد لایک در یک فایل پی دی اف و همچنین ابزار آن در آن موجود است که شما می‌توانید تنها با صرف هزینه بسیار اندک 15 هزار تومن به خرید آن بپردازید. ضمنا در پکیج اشاره شده استفاده های دیگری هم وجود دارد که شما بسته به هوش و کنجکاویتون می تونید از آن ها هم بهره ببرید که البته هدف اصلی ما همان ایجاد لایک است.

در اخر اگر از پکیج داده شده به شما راضی نبودید مبلغ بصورت کامل به شما برخواهد گشت .( خیالتان راحت)  

هدف ما کسب رضایت شماست 

در صورتیکه هر گونه سوالی داشتید در خدمت شما هستم و پیام بفرستید تا جواب بدهم.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل پی دی اف بصورت آنی ارسال خواهد شد که تمامی اطلاعات و ابزار لازم در آن وجود دارد.

نوع محتواهای ارسالی: سایر،  
  • نوع لایک ها: واقعی
  • موقعیت جغرافیایی: بین المللی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

در این آموزش ابزار هایی معرفی و آموزش داده می شود که توسط خود فروشنده طراحی نشده است لذا فروشنده نمی تواند پاسخگوی کار نکردن موقتی آن ها یا تاخیر در کار کردن آن ها باشد ولی در صورت بروز مشکل در این زمینه راهنمایی ها و اصلاحاتی ارائه می کنند

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های ***