توضیحات کاره

امنیت همیشه یکی از مهم ترین مسائل در طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی می باشد . تفاوت نمیکند که شما یک سایت کوچک داشته باشید یا یک سایت بزرگ ، در هر حال برای آن هزینه و زمان زیادی را صرف کرده اید . با کوچکترین سهل انگاری در زمینه امنیت ممکن است به کلی سایت خود و داده های آن را در دست بدهید .

انواع مختلفی از روش ها برای تخریب یک سایت یا حذف اطلاعات آن وجود دارد و حتی گاهی شما متوجه وجود کد های مخرب در سایت خود نمی شوید زیرا آنها ممکن است برنامه خاصی را پیش بگیرند و هدف دیگری به جز تغییر ظاهری و حذف سایت داشته باشند ، اما در نهایت ضرر های زیادی را برای سایت شما ایجاد خواهند کرد .

 

حدف ویروس و فایل مخرب از سایت وردپرس

اولین خدمات این کاره بررسی سایت های وردپرسی دارای ویروس یا فایل مخرب است . معمولا این مشکل با نصب قالب و افزونه های غیر مجاز که در سطح اینترنت یا طلگرام پخش شده اند به وجود می آید .

علامت مشکل سایت با این نوع ویروس ها شامل سنگین شدن بارگذاری سایت ، ریدایرکت شدن صفحه های سایت به سایت های تبلیغاتی خارجی ، عدم دسترسی مدیر سایت به پنل ادمین و موارد مشابه می باشد .

تمام این موارد با بررسی فایل های سایت و اصلاح دیتابیس رفع خواهد شد . دقت کنید که این کار نیاز به تجربه و مهارت زیادی دارد . چون این نوع فایل های مخرب عادت به تکثیر در تمام فایل های سایت و دیتابیس دارند و در صورتی که حتی در یک فایل اثری از آنها بماند دوباره در تمام سایت تکثیر می شوند .

هزینه در نظر گرفته شده برای بررسی و اصلاح سایتی که در حال حاضر مشکل ویروس یا کد مخرب را دارد بین 180 تا 300 هزار تومان می باشد .

 

بهینه سازی امنیت سایت وردپرس

پیشگیری همیشه بهتر از درمان است . ما با نصب افزونه و اعمال کد نویسی های لازم می توانیم امنیت سایت وردپرس شما را ارتقا دهیم .

در این صورت سایت شما می تواند به راحتی بسیاری از حملات برای هک سایت را دفع کند .

تضمینی نمیشود که سایت شما بعد از بهینه سازی 100 درصد امن باشد چون امنیت سایت ممکن است به صورت ناخودآگاه توسط خود شما در آینده به خطر بیافتد . اما ما تمام روش هایی که سایت های دیگر به صورت معمول از آن آسیب پذیر هستند و هک شده اند را مسدود میکنیم . 

هزینه در نظر گرفته شده برای بهینه سازی امنیت سایت وردپرس 150 هزار تومان می باشد .

برخی از موارد بهینه سازی امنیت سایت وردپرس :

✔️ بررسی تمام فایل های هسته وردپرس ، قالب و افزونه ها برای حذف فایل های مخرب
✔️ جایگزین کردن قالب و افزونه ها با نسخه های اصلی ( در صورتی که فایل مخرب داشته باشند ! )
✔️ بررسی دیتابیس برای یافتن تنظیمات یا باگ های امنیتی
✔️ آنالیز خطا های قبلی سایت برای یافتن باگ های امنیتی
✔️ تغییر پیشوند جداول وردپرس و کلمه عبور دیتابیس
✔️ ویرایش و اصلاح دسترسی به فایل ها و منابع اصلی وردپرس
✔️ محدود کردن اجرای PHP در پوشه های خواص
✔️ تغییر نام کاربری مدیر وردپرس
✔️ تغییر آدرس ورود به پنل مدیریت وردپرس
✔️ افزودن کپچا به فرم های ورود و ثبت نام سایت
✔️ تنظیم ورود دو مرحله ای برای کاربران و مدیر ( ورود پس از تایید ایمیل )
✔️ درخواست تغییر رمز کاربران به صورت دوره ای
✔️ نصب افزونه های حرفه ای بهینه سازی امنیت و تنظیم آنها
✔️ جلوگیری از حملات DDOS و Brute Force
✔️ اتصال SSL به هاست ( 3 ماهه – رایگان )
✔️ راه اندازی سیستم بکاپ اتوماتیک روزانه و هفتگی

 

نکات مهم قبل از سفارش بهینه سازی امنیت وردپرس

❌ هیچ تضمینی ارائه نمی شود که سایت شما پس از بهینه سازی به کلی هک نشود ! زیرا این موضوع نیازمند توجه شما در این زمینه و بررسی دوره ای سایت دارد . ما بهینه سازی های اولیه برای حفظ امنیت سایت را انجام می دهیم که در بیشتر سایت ها با مشکل در همین قسمت ها سایت هک یا دستکاری شده است .

❌ تمامی موارد ذکر شده روی سایت شما اعمال خواهد شد . مگر این که کاربر خود اعلام کند که مواردی را نیاز ندارد . البته در این صورت هزینه کاهش پیدا نخواهد کرد !

❌ مشتری موظف است قبل از ثبت سفارش اقدام به بکاپ گیری کامل از سایت خود نماید . تیم ما تجربه زیادی در بهینه سازی ، وردپرس و کد نویسی دارد و امکان خطا از طرف ما صفر است ! با توجه به این که مشتری ممکن است به هر دلیل دیگر باعث خرابی سایت شده و ما را مسئول این موضوع بداند ، بنابراین مشتری باید قبل از سفارش از سایت خود به صورت کامل بکاپ تهیه نماید .

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

تمامی موارد بهینه سازی امنیت بر روی سایت وردپرس مشتری عزیز اعمال خواهد شد و اطلاعات و گزارشات برای ایشان ارسال می گردد

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.