توضیحات کاره

 توضیحات درباره خدمات جزئی وردپرس

در این کاره انواع خدمات جزئی مربوط به مدیریت محتوای وردپرس به صورت کامل برای شما انجام می شود . خدمات جزئی به معنی نصب و راه اندازی وردپرس ، نصب و تنظیم انواع قالب و افزونه و اصلاح طراحی و کد نویسی های جزئی می باشد .

لیست کامل خدماتی که قابل ارائه در این کاره است در ادامه نوشته شده . در صورتی که مایل هستید هر کدام از این خدمات را برای سایت وردپرس خود دریافت کنید باید با ما ارتباط برقرار کنید تا پروژه به صورت خصوصی برای شما ایجاد گردد . 

هزینه هر مورد برای یک سایت عادی و شرایط معمولی نوشته شده در صورتی که سایت شما دارای شرایط خاصی باشد که کار را سنگین تر کند امکان افزایش قیمت هست .

Ⓦ لیست خدمات نصب و راه اندازی برای وردپرس

1. نصب و تنظیم اولیه وردپرس و کانفیگ هاست ( هزینه : 15 هزار تومان )
ابتدا تنظیمات مناسب هاستینگ با توجه به سی پنل یا دایرکت ادمین بودن هاست انجام می شود . این تنظیمات روی سرعت بارگذاری و سئو و امنیت تاثیر گذار است . پس از آن وردپرس به صورت کامل نصب شده و تنظیمات اولیه وردپرس نیز به صورت کامل انجام می شود تا از مشکلات سئو و امنیت در آینده جلوگیری شود . پس از نصب اطلاعات مدیریت وردپرس برای شما ارسال خواهد شد .

2. نصب قالب ارسالی توسط شما همراه با دمو و افزونه های قالب ( هزینه : 30 هزار تومان )
اگر شما قالبی را خریداری کردید یا قالب رایگانی را در سایت ها یافتید که نمیتوانید خودتان اقدام به نصب و راه اندازی قالب کنید ، قالب مد نظر به صورت کامل برای شما نصب شده و در صورتی که قالب دارای دمو آماده باشد سایت شما مشابه با دمو اصلی تحویل داده خواهد شد . افزونه های لازم و تنظیمات لازم برای کارکرد صحیح سایت و قالب نصب و تنظیم خواهد شد .

3. نصب قالب پیشنهادی ما برای موضوع سایت شما همراه با دمو و افزونه های قالب ( هزینه : بین 40 تا 80 هزار تومان )
اگر تجربه ای در زمینه انتخاب قالب ندارید ما میتوانیم شما را راهنمایی کنیم که از چه قالبی برای سایت خود استفاده کنید . ما مجموعه وصیعی با بیش از 350 قالب حرفه ای را در دسترس داریم که با آن میتوانید هر نوع سایت شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی ، مجله و ... را ایجاد کنید . قیمت قالب ها بین 35 تا 250 هزار تومان هستند اما با قیمت مناسب تری برای شما نصب خواهند شد و همراه با دمو کامل سایت تحویل شما می شود . دقت کنید که آپدیت های قالب بعدا به شما ارائه نخواهد شد . در آینده برای دریافت آپدیت مجدد پیام ارسال کنید تا با هزینه ای جداگانه نسخه جدید تر نصب شود یا برای همیشه آپدیت ها در اختیار شما قرار گیرد .

4. نصب افزونه های ضروری یا درخواستی ( هزینه : بین 10 تا 50 هزار تومان )
بعد از نصب وردپرس خام و قالب های مد نظر شما ، نیاز هست که بهترین افزونه های مربوط به موضوع سایت نصب شود . افزونه های زیادی هستند که همگی با یک موضوع ساخته شده اند اما کیفیت کار آنها متفاوت است . ما بهترین افزونه های ضروری را برای شما نصب و تنظیم میکنیم . این افزونه ها شامل افزونه های بهینه سازی سئو ، بهینه سازی سرعت ، بهینه سازی امنیت و افزونه های دیگر هستند .

در صورتی که شما افزونه خاصی را مد نظر دارید می توانید درخواست کنید تا آن افزونه نیز برای شما نصب و تنظیمات آن به صورت کامل انجام شود .

 

Ⓦ لیست خدمات راه اندازی امکانات جانبی وردپرس

1. راه اندازی سیستم خرید اشتراک ویژه کاربری ( هزینه : بین 50 تا 150 هزار تومان )
اگر میخواهید در سایت خودتان دسترسی کاربران به بعضی از محتوا ها را محدود کنید و با فروش اشتراک ویژه مدت دار کسب درامد کنید ما میتوانیم سیستم را به صورت کامل برای شما راه اندازی و طراحی کنیم .

2. افزودن قابلیت فیلد های سفارشی به وردپرس ( هزینه : بین 10 تا 150 هزار تومان  )
فیلد های سفارسی کاربرد های مختلفی دارد . برای مثال لینک های دانلود در سایت های موزیک از این قابلیت استفاده میکنند . یعنی شما به راحتی با قرار دادن لینک در یک فیلد مشخص زیر ویرایش مطلب می توانید یک دکمه هوشمند و طراحی شده را فوری نمایش دهید . کاربرد ها و مثال های فراوانی برای استفاده از آنها هست و می توان بسیار هوشمندانه و حرفه ای طراحی شوند .

3. قابلیت ثبت نام و ورود کاربر به وردپرس با شبکه های اجتماعی ( هزینه : 15 هزار تومان )
شبکه های اجتماعی از جمله گوگل ، یاهو ، اینستاگرام ، فیسبوک و ... بسیار پر کاربرد هستند و کاربر شما بدون نیاز به پر کردن مجدد فرم ثبت نام می تواند فقط با یک کلیک با حساب موجود در این شبکه ها در سایت شما نیز ثبت نام کرده و بعدا نیز با همین حساب ها وارد سایت شود .

4. طراحی اسلایدر های حرفه ای و کاملا پویا ( هزینه : هزینه 50 تا 150 هزار تومان )
حتما اسلایدر های پویا و جالبی را در سایت های مختلف دیده اید که مانند یک موشن گرافی اطلاعات را کم کم به شما نمایش میدهند . ما می توانیم یک اسلایدر زیبا مطابق با کسب و کار شما طراحی کنیم .

5. قابلیت نمایش پست های اینستاگرام در سایت ( هزینه : 20 هزار تومان )
اگر یک پیج اینستاگرام فعال دارید ، نمایش پست های پیج شما در سایتتان می تواند یک تبلیغات عالی برای جلب کاربران به فالو کردن پیج اینستاگرام باشد .

6. راه اندازی و طراحی پاپ آپ ( هزینه : 20 هزار تومان )
پاپ آپ ها پیام هایی هستند که بعد از ورود شما به سایت یا فعالیت های خاصی روی صفحه ظاهر شده و از کاربر اطلاعات تماس یا ثبت نام در خبرنامه و ... را می خواهد . ما می توانیم یک پاپ آپ سریع ، هوشمند و زیبا را برای شما راه اندازی کنیم . 

7. راه اندازی خبرنامه ایمیلی ( هزینه : 20 هزار تومان )
شاید باور نکنید اما ایمیل ها هنوز یکی از بهترین روش های تبلیغاتی پر بازده در سراسر جهان هستند . ما می توانیم یک سیستم خبرنامه ایمیلی برای شما راه اندازی کنیم که برای کاربران خودتان مطالب جدید و محصولات را ارسال کنید .

8. راه اندازی کاستوم پست تایپ ( هزینه : 20 هزار تومان )
اگر شما یک سایت وردپرس معمولی داشته باشید فقط یک قسمت برای ارسال مقالات به سایت خواهید داشت ، حالا فرض کنید شما یک بخش جدا برای گالری عکس یا نظرات مشتریان یا نمونه کار ها نیاز داشته باشید . در این صورت نیاز به راه اندازی و طراحی یک کاستوم پست تایپ خواهید داشت . مطابق با بخش مطالب یک بخش جدید برای شما باز شده که امکان ارسال پست ، دسته بندی و ... را خواهد داشت . 

9. راه اندازی سیستم همکاری در فروش ( هزینه 20 هزار تومان )
در صورتی که از ووکامرس برای فروش محصولات استفاده می کنید و میخواهید یک سیستم همکاری در فروش کامل داشته باشید ما می توانیم این سیستم را برای شما به صورت کامل راه اندازی کنیم . با استفاده از این سیستم اگر کاربر شما کسی را به سایت شما هدایت کند مبلغی از خرید را به عنوان هدیه دریافت می کند . این کار باعث افزایش فروش سایت شما و کاهش هزینه تبلیغات خواهد شد .

10. اتصال ایمیل سایت وردپرس به جی میل گوگل ( هزینه 10 هزار تومان )
اگر هاست شما معتبر نباشد احتمالا با مشکل به اسپم رفتن ایمیل های ارسالی از وردپرس مواجه خواهید شد . با اتصال ایمیل های وردپرس به گوگل می توانید ایمیل ها را از طریق جی میل ساخته شده برای سایت ارسال کنید . ایمیل ها دیگر هرگز به پوشه اسپم نخواهند رفت و مدیریت سریعتری بر روی ایمیل های ارسالی خواهید داشت . 

11. طراحی ایمیل های فروشگاه ووکامرس ( هزینه 20 هزار تومان )
اگر یک فروشگاه ووکامرس دارید قطعا میدانید که ایمیل های ارسالی موقع خرید کاربر اصلا ظاهر جذاب و حرفه ای ندارند . ما می توانیم محتوای این ایمیل ها را طراحی و کاربر پسند کنیم .

12. ارائه ویدیو آموزش سریع کار با وردپرس و قالب نصب شده ( هزینه : بین 50 تا 150 هزار تومان )
ممکن است شما در زمینه سایت و کار با وردپرس تازه کار باشید . قطعا کار با وردپرس و قالب نصب شده نیازمند توضیحاتی به صورت ویدیو دارد تا در کمترین زمان قسمت های مهم را بشناسید و شروع به استفاده از سیستم کنید . ویدیو به صورت اختصاصی از روی سایت خود شما ضبط می شود و شامل توضیحات در مورد ارسال مطلب و محصول در سایت ، تنظیمات و امکانات قالب و نکات مهم در وردپرس هست . دقت کنید که آموزش تخصصی و کامل برای تمام قسمت های وردپرس یا برای افزونه های تخصصی ارائه نمی شود . فقط یک آموزش خیلی سریع برای این که بتوانید از سیستم استفاده کنید . تایم آموزش با توجه به سنگینی قالب و تنظیمات آن میتواند بین 30 دقیقه تا 60 دقیقه باشد .

 

Ⓦ فقط بعضی خدمات اینجا ذکر شده است . برای موارد دیگر پیام ارسال کنید Ⓦ

 

این کاره فقط مخصوص راه اندازی سایت وردپرس و ارائه خدمات جزئی می باشد
دوستانی که در حال حاضر سایت وردپرس دارند و نیازمند خدمات جانبی مانند افزایش امکانات ، طراحی ، سئو ، سرعت ، امنیت و ... دارند 
لطفا یا پیام ارسال کرده یا از کاره های دیگر بنده بازدید کنند

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

با توجه به موارد انتخابی کاربر سایت کاربر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر روی هاستینگ ایشان راه اندازی شده و تحویل داده می شود .

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از طراحی سایت توسط این کاربلد را در اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.