توضیحات کاره

بیش از 900 طرح کسب و کار در زمینه های:

خدماتی،دامداری،مرغداری،شیلات،صنعتی،صنایع الکتریکی و الکترونیک،صنایع شیمیایی،صنایع غذایی،صنایع فلزی،کانی و امور معدنی،صنایع نساجی و چرم و پوشاک،گلحانه و...

همانطور که می دانید در عصر حاضر بدون برنامه ریزی و مطالعه مناسب در حوزه ای که می خواهیم در آن فعالیت اقتصادی خود را آغاز کنیم ره به جایی نخواهیم برد و دچار مشکلات و معضلات فراوان خواهیم شد پس بهتر است تحقیق کنیم،تفکر کنیم و سپس اقدام کنیم.

با انتخاب هر یک از طرح های کسب و کار در زمینه های فوق می توانید کار خود را علمی آغاز کنید. تعداد طرح های کسب و کار بیش از 900 نوع می باشد که با دادن سفارش و توضیح اینکه دقیقا چه می خواهید تعدادی طرح کسب و کار که نزدیک به درخواست شما و یا خود درخواست شما می باشند به شما معرفی می گردد که با تایید نهایی در مورد هر کدام از آنها،طرح کسب و کار مورد نظر به شما ایمیل خواهد شد. محاسبات انجام شده در طرح ها به قیمت چند سال اخیر می باشد که درخواست کننده به راحتی می تواند با اطلاعات بازار آنها را به روز رسانی کند.قیمت هر طرح کسب و کاری که انتخاب می نمایید 2000تومان می باشد و برای هر سفارش ،یک طرح کسب و کار اضافه نزدیک به طرح انتخابی ،به شما هدیه خواهد شد که امیدوارم مفید فایده باشد.

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های morteza.morteza