توضیحات کاره

معتبرترین کلینیک کسب و کار توسط فارغ‌التحصیلان MBA دانشگاه شریف

سال‌ها تجربه در زمینه‌ی مشاوره کسب و کار

 

موفقیت به حرف و سمینار و کتاب ها و سخنرانی های انگیزشی نیست. بد نیست یادآور شویم که موفقیت گاهی در موجودی حساب های بانکی شما معنا می‌یابد.

 

 

توضیح: کار ما در یک کلام اینست. با سالها تجربه عملی و علمی، کسب و کار شما را رونق می‌دهیم. به شما ابزارهایی معرفی میکنیم که بتوانید درآمد خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید. ابزارها را در بازه های چند ماهه مورد ارزیابی قرار میدهیم تا درآمد شما به بهترین شکل ممکن و بصورت پایدار افزایش یابد. اگر به هر دلیلی جواب نگرفتید، کل مبلغ را به شما باز خواهیم گرداند.

مناسب هر کسب و کاری. از مغازه‌ها گرفته تا شرکت‌ها. از طراحان اپلیکیشن و مدیران کانالهای تلگرامی گرفته، تا رستورانها و کافی شاپها. از فریلسنرها گرفته، تا مدیران و کارمندان

هر کس درآمدی دارد، می‌تواند آنرا افزایش دهد.

 

بازگشت قطعی وجه در صورت عدم رضایت شما و نتیجه نگرفتن از هزینه‌ی اولیه 

 

 

اکثر مشتریهای ما را دو گروه تشکیل میدهند:

گروه اول: مشکلی دارم و دنبال راه حلم.

میخواهید مشتریهایتان را افزایش دهید؟ میخواهید کسب و کارتان را گسترش دهید؟ درآمدتان از حد انتظارتان کمتر شده؟ رقبای شما در حال قوی‌تر شدنند؟ بازار کسب و کار شما با رکود درگیر است؟ کارمندان یا کارگران درست کارشان را انجام نمی‌دهند؟ قوانین جدید منافع شما را به خطر انداخته؟ در مذاکره با شرکای تجاری خود به مشکل بر خورده اید؟ میخواهید با پرداخت پورسانت، نیروی فروش جذب کنید اما استقبال افراد کافی نیست؟ و... اگر کسب و کار شما با مشکلاتی روبرو است، اینجا جای شماست.

 

گروه دوم: بین چند ایده برای شروع تردید دارم.

ایده های خوبی دارید اما نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید؟ دیگران با همان ایده های شما ثروتمند میشوند اما شما نتوانستید؟ میخواهید از تلگرام و اینستاگرام کسب درآمد کنید؟ میخواهید شعبه جدیدی برای خود تاسیس کنید؟ میخواهید یک اپلیکیشن جدید روانه بازار کنید؟ میخواهید آمار سایت / کانال / اپلیکیشن خود را افزایش دهید؟ در جذب نیروی متخصص با مشکل روبرو اید؟ و... اگر دنبال بهترین ایده هستید، اینجا جای شماست.

 

 

هزینه‌ی هر پکیج مشاوره: ۸۹ هزار تومان.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

راه حل مدیریتی و ارائه‌ی بازخورد مستمر از مشتری بمنظور کنترل دراز مدت.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های mojtabaparsa