توضیحات کاره

من میتونم.همه ی مشکلات موبایل(اندروی،ای او اس،(ایفون)..)،کامپیوتر،لپتاپ، و.. رو حل کنم.

تاحالا شده مشکلی برای دستگاه شما چه سخت افزاری و چه نرم افزاری پیش بیاد؟ ولی نتونین درستش کنین یا هزینه ی تعمیرش تو خدماتی ها زیاد باشه؟

ما فقط با هزار تومان همه ی مشکلات شمارو حل خواهیم کرد.

پیدا کردن برنامه ی خاص برای هر سیستم عاملی،حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مو بایل یا سیستم یا ... شما در کمترین زمان و حد اقل هزینه.

فقط لازمه یه بار امتحان کنید.

توجه داشته باشید زمان عادی حل مشکل و ارائه خدمت دوروزه اما بستگی به مشکل شما داره شاید خیلی کم طول بکشه مثلا دوساعت و شایدم خیلی زیاد مثلا ٣ یا ۴ روز.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

اگر مشکل او طولانی بود یک فایل پی دی اف از راه حل و اگر کم بود حل مشکل او

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه هایی از مشکلات و راهکارهای قابل ارائه در این کاره:

    نمونه ی اول:

    حل مشکل LTE,FaceTime و iMassage در جیلبریک Yalu همانطور که مى دانید چندى پیش جیلبریک نیمه پایدار Yalu براى iOS 10 عرضه شد،ولى از آنجا که همواره جیلبریک در آغاز عرضه همواره داراى مشکلات ریز و درشت است،این جیلبریک نیز از این قائده مستثنى نیست و این جیلبریک مشکلاتى را در LTE,FaceTime و iMassage بوجود آورده است. با ما همراه باشید تا به رفع این مشکل بپردازیم. 1️⃣مطمئن باشید که جیلبریک یا همان برنامه Cydia بر روى آیفون در حال اجرا باشد 2️⃣مطمئن شوید که آیفون و مک شما به شبکه وایرلس مشترک متصل هستند 3️⃣برنامه Terminal را اجرا کنید 4️⃣کامند زیر را در ترمینال وارد کنید و بجاى 'your.ip.address' آى پى آیفون خود را وارد نمایید(براى پیدا کردن آى پى خود کافیست به قسمت واى فاى رفته و شبکه اى را که به آن متصل شده اید را یافته و بر روى 'i' تپ کنید و آى پى خود را مشاهده کنید) ‏ssh root@your.ip.address 5️⃣اگر این اولین بار شما است که از ترمینال استفاده مى کنید پیغامى مبنى بر ادامه یافتن این روند دریافت خواهید کرد و شما باید کلمه yes را تایپ کرده و enter را بزنید و سپس پسوورد روت آیفون خود را که بصورت پیش فرض alpine است را وارد کرده و enter را بزنید 6️⃣حال دستور زیر را وارد کنید chmod 777 /var; chmod 777 /var/mobile; chmod 777 /var/mobile/Library; chmod 777 /var/mobile/Library/Preferences اگرچه لوکا تدسکو chmod 777 را پیشنهاد کرده است ولى شما مى توانید از 775 به جاى 777 استفاده کنید تا دسترسى به اطلاعات دیوایس کمتر شود ولى اگر جوابى دریافت نکردید از 777 استفاده کنید 7️⃣آیفون خود را ریبوت یا خاموش و روشن کنید مشکل حل شده است! ❗️کاربران ویندوز مى توانند از برنامه هاى مشابه ترمینال همچون putty در ویندوز استفاده کنند.

     

    نمونه ی دوم:

    حل مشکل فیس تایم که باعث میشه قبض موبایل زیاد بیاد در ایفون
    دوستان این پیغام "هزینه برى" هست که اکثرتون باهاش مواجه هستید.
    چرا هزینه بر؟
    نحوه فعالسازى فیس تایم و یا آیمسیج به این صورت هست که آیفونتون یک پیامک به آمریکا ارسال میکند و منتظر تاییدیه آن میشود.
    اگر تاییدیه آن دریافت نشد دوباره این کار را تا چندین بار انجام خواهد داد.

    اپراتور هاى همراه اول و ایرانسل قابلیت دریافت این تاییدیه را ندارند و فعلاً در ایران فقط مشترکین رایتل میتوانند شماره خود را به عنوان آیدى در این سرویس ها ثبت کنند.

    توجه: هر بار OK کردن این پیغام هزینه اى حدود ٦هزار تومن براتون در پى دارد!!!

    همیشه این پیغام را Cancel کنید و اگر به اشتباه OK کردید گوشى را خاموش روشن کنید و دوباره Cancel را بزنید.

    پ.ن: مشترکین همراه اول و ایرانسل براى فعال سازى این سرویس ها باید گوشى خود را به حالت Aireplane درآورده و سپس WiFi را روشن کنند و اقدام به فعال سازى این سرویس ها با اپل آیدى کنند.

    پ.ن: با ترابرد به رایتل احتمالا این مشکل براى شماره هاى ایرانسل و همراه اول حل خواهد شد.

     

    نمونه های دیگر:

    یا مشاوره برا خرید موبایل دوربین لپ تاپ و... یا حل مشکل اپل ایدی به صورت رایگان برعکس مغازه ها که بالای بیست تومن میگیرن.

    یا سوالات برنامه نویسی و گرافیک و...تکنولوژی

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های mojtabamoradi550