توضیحات کاره

صرفا انتقال از هاست اشتراکی به سرور مجازی یا راه‌اندازی اولیه‌ی خیلی از سایتهای خبری و فروشگاه‌های ووکامرسی روی VPS نمیتونه ضامن کیفیت و سرعت لود مناسبشون باشه. نیازسنجی غیراصولی، هم هزینه‌های خرید و مدیریت سرور رو بالا میبره  هم گاهی نتیجه‌ای بدتر از هاست اشتراکی عاید صاحب سایت میشه!

اگر دوست دارین تجربه‌ی خوشایندی از وردپرس روی سرور مجازی داشته باشین باید این موارد رو با دقت و نه وسواس بی‌مورد در نظر بگیرین:

  • انتخاب سرویس‌دهنده‌ی معتبر و باانصاف
  • مشاوره جهت خرید سرور مناسب بر اساس نیاز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سایت
  • انتخاب مدل صحیح و کارآمد برای کانفیگ و مدیریت سرور
  • و راهکاری امن برای بکاپ

من میتونم به عنوان مشاور بهتون کمک کنم تا بدون صرف هزینه‌های زیاد و غیرمنطقی سایتتون رو روی سرور مجازی یا اختصاصی راه‌اندازی و مدیریت کنین. بستر فعلی میزبانی شما هر چی باشه تضمین میکنم که نتیجه‌ی بهینه‌تری رو با هزینه‌ی کمتر کسب کنین. با نیازسنجی صحیح و تنظیم بروز سرور نیاز شما به منابع بالای  رم و سی‌پی‌یو کهنش داده میشه و در عین حال سرعت لود صفحات سایتتونم بالاتر خواهد رفت. تنظیمات مناسب mysql، بهینه‌سازی دیتابیس (نه فقط با ابزار optimize)، انتخاب ‌وب‌سرور بر اساس نیاز .و محتوای سایت، جلوگیری از حملات متداول و گاهی حتی تغییر php handler کمک میکنه با سرعت، کارایی و امنیت بیشتری همیشه در دسترس بازدیدکنندگان سایت یا مشتریان فروشگاهتون باشین.

 

قبل از سفارش جهت هماهنگی بیشتر پیام دهید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

همکاری ما با هم چند مرحله‌ای و بسته به انتخاب و نیاز شماست.

  • قدم اول بررسی اصولی سایت یا فروشگاه ووکامرسی مشتری برای لیست کردن مشکلات مربوط به سرعت و کارایی و تعیین راهکارهای حلشونه. خودمونو با نتایج سرویسهایی مثل GTMETRIX‌ گول نمی‌زنیم و بر اساس نوع محتوا، بازدید و بطور کلی فاکتورهای واقعی منابع لازم برای سرور جدید مثل رم و سی‌پی‌یو رو مشخص میکنیم.
  • نیاز سخت‌افزاری که مشخص شد مکالمات مفصلی در همین پنل برای انتخاب مدل کانفیگ و مدیریت سرور خواهیم داشت! همه چیز cPanel و DirectAdmin‌ نیست! پیشنهادهای بروز، کم‌هزینه، کارآمد و در عین حال امنی براتون دارم.
  • انتخاب میزبان مناسب خیلی خیلی مهمه! برای خرید از سرویس‌دهنده‌های معتبر و باانصاف داخلی و خارجی کنارتون هستم تا از ریال به ریال پولتون استفاده‌ی بهینه کنین. مجبور نیستیم پول رستوران لوکس رفتن یا خرید از پالادیوم دیگران رو بپردازیم!
  • در سریعترین زمان ممکن سرور رو آماده و سایتها رو بدون دان‌شدن منتقل میکنیم. برای ایمیل هم برنامه‌ی ویژه‌تری داریم، به کمتر از Inbox راضی نباشین!
  • بروزرسانی و پیگیری مشکلات سرور و بکاپ‌گیری از سایتها رو به من بسپارین. دغدغه‌ی شما فقط تولید محتوا و فروش محصولات خواهد بود.
  • و در نهایت از تجربه‌ی ۹ ساله‌ی کار با وردپرس برای بهبود سرعت لود سایتتون (با تغییراتی در دیتابیس، تنظیم سیستم یا افزونه‌ی کش مناسب و کاهش اصولی حجم صفحات) استفاده میکنم.

ما اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت می کنیم و سپس از همین طریق به شما برای خریدی بهتر مشاوره می دهیم

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    فروشنده در طول مسیر به عنوان راهنما و مشاور در کنار شما خواهند بود اما خرید بر عهده ی شخصِ شما بوده و با اطلاعات شما صورت میگیرد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های محسن غیاثی