توضیحات کاره

یکی از بزرگترین مشکلات بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین اینه که نمیدونن عملیات سئوی سایت خودشون رو از کجا شروع کنند. ممکنه عملیات سئو رو بر روی کلماتی شروع کنند که یا رقابت بسیار زیادی بر روی اونها وجود داره و عملا رسیدن به رتبه های برتر گوگل براشون امکان پذیر نیست و یا اینکه برعکس بر روی کلماتی با رقابت کم کار می کنند که عملا هیچ ترافیک خاصی رو به سایتشون نمیاره. پس در این موارد باید چه کرد؟

بهترین کار مشخص کردن استراتژی بلندمدت و کوتاه مدت توسط مدیران وب سایت هست که بدونن در هر بازه زمانی میخواهند به چه هدفی در زمینه سئو برسند و چه جایگاهی در نتایج جستجو داشته باشند. بسیار خوب! من آماده هستم تا به شما در این زمینه کمک کنم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از انجام صحبت های اولیه و آشنایی با کسب و کار شما و همچنین کلمات و عبارات کلیدی که در ابتدا مدنظر شما هستند ، بنده تحقیقات وسیعی در خصوص میزان رقابت این کلمات در میان رقیبان شما انجام خواهم داد. همچنین کلماتی مرتبط با کلمات پیشنهادی شما که شما را در زمینه سئو می توانند به موفقیت برسانند جستجو خواهم کرد. خروجی کار بنده یک فایل اکسل حاوی مناسب ترین عبارات و کلمات کلیدی خواهد بود که هر کدام با توجه به زمانبندی خاصی می توانند سایت شما را در زمینه سئو بهبود بخشند. همچنین در صورت لزوم در یک فایل ورد راهکارهایی در خصوص تولید محتوای مناسب در مورد این کلمات به شما ارائه خواهد شد تا بتوانید مسیر خود را با آگاهی کامل و به درستی طی کنید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های mohsenfazel bvb