توضیحات کاره

 

تولید محتوا در نگاه اول کار ساده ایه اما مثل هر مهارت دیگه به تخصص زیادی نیاز داره. محتوایی که تخصصی نوشته بشه میتونه یه کسب و کار رو به اهداف اصلیش برسونه. ما اینجاییم تا محتوای فوق حرفه ای تولید کنیم. محتوایی که گوگل دنبالشه و مخاطبا عاشقشن. اینجوری یه وبسایت تو یه مدت زمان کوتاه از رقبا سبقت میگیره و گوگل عاشقش میشه.

 

روش تولید محتوای ما:

ما برای تولید محتوا قبل از هر چیز مطالعه میکنیم. به این صورت که، هر چی مقاله‌ی مرتبط وجود داره رو میخونیم. بعد از این، مخاطبای محتوامون رو بررسی میکنیم و هر چیزی که براشون مفید و جذابه رو با قلم خودمون مینویسیم؛ اون هم با رعایت اصول سئو و قوائد نگارشی. به همین سادگی!!

با توجه به اینکه گوگل به استفاده از جملات کپی شده حساسه، ما هیچوقت حتی یک جمله‌ی کپی هم توی محتوامون استفاده نمیکنیم تا خدای نکرده جریمه نشید.


موضوعاتی که براشون تولید محتوا میکنیم:

ما تجربه‌ی زیادی در نوشتن برای کسب و کارهای مختلف داریم. از روانشناسی و سلامت گرفته، تا نقد و بررسی تخصصی محصولات. تقریبا میشه گفت برای اکثر کسب و کارها تولید محتوا انجام میدیم.

 

قبل از ثبت سفارش لطفا از طریق بخش "سوال از فروشنده" با ما در ارتباط باشید.

برای پروژه های اختصاصی (انتشار محتوا در سایت، تحقیق کلمات کلیدی، طراحی تصویر اختصاصی و ... )  هم منتظر پیام‌هاتون هستیم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

محتوا 300 کلمه‌ای در قالب فایل docx

 

    • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از تولید محتوای انجام شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Mohammad