توضیحات کاره

تا حالا شده به این فکر کنید که سایت های فروش فالوور چطور اقدام به فروش فالوور و پول درآوردن هستند؟

حتما دلتون می خواد برای پیجتون فالوور و لایک بزنید. اما خیلی گرونه!! وبرای هر بار باید کلی پول خرج کنید؟؟ ویا  ** دوست دارید خودتون اقدام به فروش فالوور. لایک . ویو و کامنت کنید.وکسب درامد کنید ؟؟

پس باما همراه باشید

. ****تمام آنچه که نیاز دارید.(آموزش.نرم افزارو...) وتجربه 2ساله خودم در همین زمینه رو در قالب پکیجی کامل در اختیارتون میذارم و وقتتون رو با گشتن در سایت های مختلف که ادعا دارند. پکیج واقعی افزایش فالوور و.... به فروش میرسونن .تلف نکنید!!!

اون ها چیزی جز تبلیغات فریبنده نیست و در آخر هم همون روش سکه ای مسخره رو به عنوان روش اصلی با قیمت های بسیار بالا میفروشند.!!!

اما با اطمینان میگم  در این پکیج خبری از این روش های مسخره و ناکارامد نیست. وهر آنچه که نیاز دارید از روش های کسب درآمد وتبلیغ گرفته تا روش اصلی فروش فالوور.لایک. ویو و کامنت و.... در این پکیج موجود است.

وروش اصلی سایت های فروش فالوور است!!

دراین روش فقط نوع فالوور نوع سرعت آی دی پیج مورد نظر و تعداد را وارد میکنید سپس فالوور ها مثل سرعت نور آی دی مورد نظر را فالو میکنند!!!!

***** تنها یک روش این پکیج توسط بعضی از آن سودجویان به قیمت 300 هزارتومان !!!!!! فروخته میشه. اما بنده این  پکیج کامل رو  فقط به قیمت 90 هزار تومان!! دراختیارتون قرار میدم.!!! قیمت اصلی این پکیج 180 هزارتومان هست ولی  50 درصد تخفیف برای مدت محدود برای این پکیج اعمال کردیم

وهمچنین آموزش 26 صفحه ای از نحوه ی ویرایش نرم افزار و بازی های اندروید (بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید) مثل:مود کردن(بینهایت کردن منابع و..) بازی ها.فارسی کردن نرم افزار ها و....که به صورت هدیه داده میشه

 

****در نظر داشته باشید با انجام دادن چند سفارش چند برابر این پول نصیبتون میشه

 

و حالا یک فرصت فوق العاده

تخفیف فوق العاده ویژه. فقط به مدت 2 هفته این پکیج رو رو میتونید با فقط و فقط 10 هزارتومان دریافت کنید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

 لینک دانلود پکیج بعد از خرید در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.

******پکیج دارای آموزش از صفر تا صد هست یعنی تمامی روش های موجود برای افزایش فالوور و لایک... در این پکیج گردآوری شده ومشتری بنا به نیاز و زمان میتواند از هر کدام از روش ها استفاده میکنید. و هر آپدیتی برای مجموعه صورت بگیرد یا فایلی به پکیج اضافه شود برای همه مشتریان ارسال میشود پشتیبانی به صورت کامل صورت میگرد

  • نوع فالوورها: فیک (غیرواقعی)، واقعی
  • موقعیت جغرافیایی فالوورها: ایرانی، بین المللی
  • فعالیت ممبرها: فعال، غیرفعال

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

توجه داشته باشید که این پکیج درواقع برخی راه های جذب فالوور را ارائه میکند و شما باید شخصا برای جذب فالوور از روش ها استفاده کنید.

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های mohammad