توضیحات کاره

 اگه الان دارید این صفحه رو میخونید ینی اینکه متوجه اهمیت " سئو محتوا" برای قرار گرفتن وب سایتمون در صفحات اول گوگل شدید,و احتمالا دنبال یک راه حل ساده و کم هزینه برای این کار میگردید.

حتما میدونید که برای گرفتن سهم بیشتری از کیکِ بازارِ آنلاین یا همون مخاطبان اینترنتی , جدای از کیفیت تولیدات و محصولات , باید روی وب سایتمون به عنوان یک فروشگاه و یا یک رسانه و معرف بسیار مهم , سرمایه گذاری کنیم. 

چون اگر بهترین محصولات دنیارو داشته باشیم ولی نتونیم اونارو به بقیه نشون بدیم, کسب و کارمون موفق نخواهد بود.

ما به عنوان یک کارآفرین یا صاحب یک کسب و کار , با سرمایه گذاری هدفمند و فعال روی وبسایتمون,به مرور زمان نتایج خارق العاده این سرمایه گذاری رو توی کسب و کارمون میبینیم .

قشنگی این موضوع اینجاست که بعد از اینکه به نتایج اول گوگل راه پیدا کردیم, شاهد انتقال تعداد زیادی از کاربران هدفمند به سایتمون خواهیم بود.

توی موتورهای جستوجو هرچقدر  رتبه بالاتری داشته باشیم, طبیعتا ورودی و نتایج بهتری هم میگیریم.

خب برای رسیدن به این مرحله یکسری نکات و استاندارد هایی که موتور های جستوجویی مثل گوگل تعریف کردن رو باید بدونیم و توی وبسایت خودمون  پیاده سازیشون کنیم.

توجه داشته باشید که این نکات و استاندارد های سئو هرچقد دقیق تر پیاده سازی بشن , ما رو سریع تر و بهتر به نتایج اول موتور های جستو جو میرسونن .

لازم به ذکره که برای سئو کردن یک سایت,عوامل زیادی دخیل هستن ولی مهمترین های این عوامل رو براتون لیست میکنم و توضیح مختصری در مورد تک تک این موارد خدمتتون میدم تا بیشتر با این مباحث آشنا بشید :

 

  1.  مهم ترین فاکتور های سئو داخلی (no page seo ) : ​​
  • پیدا کردن کلمات کلیدی مهم مربوط به کسب و کار

کلمات کلیدی باید دارای ویژگی هایی باشد,از جمله سطح رقابت مناسب , میزان  محبوبیت زیاد و مرتبط بودن به هدف کسب و کار و ... ( دقت کنید هر کلمه کلیدی ارزش سرمایه گذاری ندارد,و این باید کاملا برسی شوند و بعضا از بین چند هزار کلمه کلیدی مرتبط , بهترین کلمه کلیدی مهندسی و برسی و انتخاب شود بعد بروی آن تمرکز شود )

  • لینک سازی های داخلی در سایت

برای موتور جستو جویی مثل گوگل ,لینک سازی های داخلی وبسایت از اهمیت زیادی برخورداره و جزو عوامل و فاکتور های مهم اصول سئو محسوب میشه (این لینک ها دو نوع هستند , اول لینک های داخلی که صفحات سایت رو به هم مرتبط میکنه نوع دوم هم لینک هایی هستن که از سایت ما به سایت های خارجی ارجاع داده میشن )

 

  • درج مطالب انحصاری و کپی نشده در سایت:

گوگل و بقیه موتور های جستو جو , از الگوریتم های پیشرفته ای بهره میبرن و این الگوریتم ها هر روز در حال پیشرفت و توسعه هستن, این موتور های جستوجو بروی تکراری بودن و کپی بودن مطالب موجود توی سایت هابه شدت حساسیت نشون میدن , نکته مهم اینه که باید برای تمام صفحات سایت مطالب غیر تکراری و کاملا انحصاری ایجاد کرد تا نتیجه مطلوب بدست بیاد.

بهترین نوع این مطالب,مطالبی هستند که بین 900 کلمه تا 2000 باشند و به عنوان محتوای شاخص در بین سئو کاران و موتور های جستو جو معروف هستند.

محتوای شاخص بیشترین تاثیر را بروی موتور های جست و جو دارد و بالاترین امتیاز را در بین انواع محتوا به خود اختصاص میدهد.

کمترین میزان توصیه شده برای حجم محتوای هر صفحه هم حداقل 300 کلمه هست.

 

  • استفاده از فیلم و تصاویر به همراه توضیحات و متون جایگزین :

این مورد خیلی کوچیک و جزئی به نظر میرسه , ولی تاثیر عجیبی در افزایش سئو سایت و رنک صفحات توی گوگل داره و جزو مهمترین فاکتور های گول به حساب میاد.

 

  • ایجاد توضیحات مِتا برای پست ها و صفحات :

این توضیحات زمانی که سایت شما در موتور های جستوجو لیست میشود به عنوان معرفی اون صفحه به بازدید کنندگان نمایش داده میشود و از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

  • لینک های داخلی  صفحات و پست ها :

لینک سازی برای خود صفحات , اصول مهمی دارد که به شدت بروی سئو سایت و رتبه سایت در گوگل موثر است که باید حتما رعایت شود.

 

  • بهینه سازی کدهای قالب سایت در راستای الگوریتم موتور جستوجو:

گوگل سایت هایی که از نظر کدهای قالب بهینه سازی شدن رو بیشتر میپسنده و این سایت ها توی رقابت گوگل رتبه های بهتری رو نصیب خودشون میکنن.

 

  1.  مهمترین فاکتور های سئو خارجی سایت(Off Page SEO)

 

  • استفاده از سایت ها و شبکات اجتماعی

همونطور که مطلع هستید موتور جستوی گوگل , میزان ورودی تعداد مخاطبان از طریق شبکات اجتماعی مثل اینستاگرام , توئیتر , فیسبوک , لینکدین, پینترست , تامبلر و ... رو تشخیص میده .

این نوع ورود که از طریق شبکات اتفاق میوفته , از زاویه دید موتور های جستوجو امتیاز بالایی داره و توی رتبه دهی موتور های جستو جو خیلی تاثیر داره.

 

  • استفاده از بک لینک (backlink) های خارجی

این مورد جزو یکی از مهمترین عوامل سئو خارجی از نظر موتور جستو جوی گوگل هست و تاثر مستقیم برای قدرت و اعتبار دامنه و قدرت صفحات میذاره.

نحوه کار بک لینک ها به این صورته که ما توی سایت های معتبر لینک صفحات مختلف سایتمون رو قرار میدیم و از اون صفحات , به سایت خودمون لینک میزنیم.

اینجوری موتور های جستو جو مثل گوگل متوجه میشن که صفحات سایت از سایت های دیگه ( که اون سایت ها باید قدرت دامنه و اعتبار بالایی داشته باشن ) لینک های خوبی داره , و اینجوری توی این رقابت هم میتونیم پیروز بشیم.

 

  • ایندکس در موتور های جست و جو :

با این کار سایت خودمون رو به موتورهای جست و جو معرفی میکنیم و بعد   sitemap یا همون نقشه سایت رو  به موتور های جست و جو معرفی میکنیم .

معرفی سایت به موتور های جست و جو باعث شناخته شدن سایت ما توسط اون ها میشه.

Sitemap  هم به موتور های جستو جو کمک میکنه تا مطلب و پست های شما رو با کیفیت بالا و خیلی سریع تر ایندکس کنن.

 

 

اگر صاحب یک وبسایت هستید و قصد دارید سایتتون توی صفحات اول موتور های جستوجو قرار بگیره , رعایت تمام موارد بالا برای سایت شما ضروری هست.

  

 

خب وقتشه بریم سراغ اصل مطلب و اینکه من میتونم چه کمکی به شما بکنم :

توی این کاره من میتونم برای وبسایت شما محتوای سئو شده که شامل تمام موارد سئو داخلی (no page seo ) توضیح داده شده میشه , رو با بهترین کیفیت به صورت تضمینی ایجاد کنم

 

  • پیدا کردن کلمات کلیدی مهم مربوط به کسب و کار شما

پیدا کردن هر کلمه کلیدی مناسب برای کسب و کار و جامعه هدف شما 5 هزارتومان

این قسمت به صورت مرحله ای حداکثر 5 کلمه کلیدی برای هر صفحه میباشد, این کلمات با توجه و برسی دقیق هدف کسب و کار شما, جامعه هدف مورد نظر شما , مشخص کردن تعداد زیادی کلمه کلیدی با استفاده از چندین متود مختلف ( اکثرا تمام کلمات ممکن برسی میشوند ) , برسی میزان سرچ و محبوبیت تمام کلمات تایید شده , برسی میزان رقابت پذیری و امکان رشد سریع سایت شما در آن کلمات کلیدی , تحویل دادن بهترین کلمات کلیدی از نظر میزان محبوبیت و سرچ , میزان رقابت پذیری در حیطه کاری مورد نظر .

 

  • ایجاد و ویرایش محتوای انحصاری و کپی نشده برای صفحات سایت شما 

             هزینه این قسمت با توجه به تعداد کاراکتر ها و تعداد کلمات کلیدی مورد استفاده متفاوت است, پس حتما  زمان تعریف پروژه اختصاصی, موارد مورد                 نظر رو با توجه به نیاز خودتون برای من توضیح بدید 

a.  طرح 1 به صورت پیش فرض بر اساس 2 کلمه کلیدی سئو میشه و تعداد کاراکتر های متن تحویلی بین 300 تا 900 هست که تعداد        حدودی کاراکتر ها به انتخاب شما هست و به ازای هر کاراکتر 59 تومان لحاظ میشود   (اضافه شدن هر کلمه  کلیدی برای این متن 10 هزار تومان میباشد) 

b.  طرح 2 به صورت پیش فرض بر اساس  2 کلمه کلیدی سئو میشه و تعداد کاراکتر های متن تحویلی بین   900 تا 2000  هست 

    که مشخص کردن تعداد کاراکتر ها به انتخاب شما هست و به ازای هر کاراکتر 79 تومان لحاظ میشود اضافه شدن هر کلمه  کلیدی          برای این متن 15 هزار تومان میباشد)

c.طرح ویژه به صورت پیش فرض بر اساس 3 کلمه کلیدی سئو میشه و تعداد کاراکتر های متن تحویلی 1200 هست , هزینه طرح ویژه       به ازای هر کاراکتر 69  تومان میباشد (اضافه شدن هر کلمه کلیدی 12 هزارتومان میباشد) ( برای گوگل فوق العاده بهینه و عالی         هست از همه نظر

 

موارد رایگانی که همراه با این گزینه به شما ارائه میشه که البته تمام این موارد در کنار هم تاثیر نهایی و اصلی رو بروی سئو سایت شما ایجاد میکنه:

 

  • لینک سازی  داخلی برای محتوای صفحات و پست های مورد نظر ( مطلبق با استاندارد های گوگل )
  • استفاده از یک تصویر شاخص به صورت کاملا سئو شده و مطابق با جدید ترین استاندارد های گوگل برای این صفحات و پست ها (تهیه تصاویر به عهده خود شماست, من روی سئو اونها کار میکنم )
  • ایجاد توضیحات متا (meta description) کاملا مطابق با استاندارد های سئو برای صفحات مورد نظر
  • تنظیمات لینک ها برای صفحات و پست های شما ,مطابق با استاندارد های سئو و گوگل

 

 

توجه بفرماید که با انجام این فرایند و همینطور بهینه بودن کد های سایت و سرعت سایت و هاست و یکسری موارد از این دست  معمولا کمتر از یک ماه صفحات سایت شما به مرور زمان, در نتایج صفحات اول گوگل دیده میشوند و متناسب با سطح رقابتی بودن کلمات مورد نظر و فعالت های مثبت شما برای پیشرفت سایت به مرور زمان به سمت صفحه اول و بعد لینک اول پیشروی میکند.

 

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

 یک یا تعدادی متن کاملا سئو شده با تمام ویژگی های فوق الذکر با توجه به کلمات کلیدی مورد تایید خودتون (یا کلمات کلیدی سفارش داده شده )  تحویل خواهید گرفت

  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های SEO mohtava