توضیحات کاره

وقتی در مارکت های گوناگون گشت وگذارمیکنیم به اپلیکیشنهایی برخورد میکنیم که برای کاربر مبهم و کسالت اور هستند و استفاده از آنها برای همه ی افراد آسان نیست. جهت جلوگیری از این مسئله در اولین گام ساخت اپلیکیشن، باید طراحی کاربرپسند رابطه کاربری ان را درنظر بگیریم.

رابط کاربری باید به نحوی طراحی شود که استفاده از آن برای افراد مختلف آسان باشد. کاربر باید به راحتی با اپلیکیشن تعامل و ارتباط برقرار کند، برای این منظور می بایست نیاز کاربر سنجیده شود نویگیشن ها و معماری اطلاعت بررسی سپس از رنگهای متناسب استفاده شود عناصر اضافی حذف و عناصر مناسب جایگزین آن شود.

همان طور که میدانید گرافیک و طراحی در این زمانه حرف اول را میزند وهرچقدر از گرافیک و جلوه های بصری بهتری استفاده شود باعث میشود مخاطب پسند تر و کاربر ارتباط بهتری با ان داشته باشد.

اگر به دنبال ساخت اپلیکیشن یا سایت هستید ویا میخواهید آنرا بازطراحی کنید و نیاز به شادابی و تازگی و یک تغییر اساسی دارید جایی درستی اومدین.

سایت، اپلیکیشن یا ایده خودتون را ارائه بدین فرایند طراحی رابط کاربری، طراحی ایکون های با جلوه بصری زیبا، شیک و کاربرپسند بسته به نوع اپلیکشین یا سایت شما انجام می شود.

خروجیمی تواند  به صورت کاملا وکتور باشد که انها را با اندازه های گوناگون تغییر دهید. تصاویر وکتور به صورت صفحه بندی است مثلا صفحه منو , صفحه فهرست ,  صفحه اصلی برنامه یا بازی و صفحه خوش امد گویی و ...

برای دریافت فرمت اصلی با حالت وکتور تیک سفارش eps بزنین (هزینه بیشتری به دلیل قابل تغییر بودن ان است)

سفارش فعلی با فرمت عکس png  است.

 

قیمت پایه طراحی صفحه اول سایت ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان است

هر صفحه اصلی حدودا ٣/٠٠٠/٠٠٠ اضافه می شود در این خصوص پیام دهید به توافق می رسیم.
 

همچنین امکان ضبط و انیمیشن سازی کار وجود دارد که پس از طراحی کلیپ کوتاهی و مختصری از کار با اپلیکیشن درست می شود که در کلیپ میتوان نحوه استفاده از اپلیکیشن (یا اینکه هنوز برنامه نویسی نشده باشد) مشاهده کرد که برای راحتی تست کاربردپذیری و برنامه نویسی یا از ان برای تبلیغ و بازاریابی اپلیکیشن مورد استفاده قرار میگیرد. فرمت mp4 یا Gif خروجی کار است. برای سفارش تیک مربوط به آن را بزنین.

  • طراحی کار طبق علایق شما انجام میشود لزا برای بهتر شدن کار نیازمند توضیحات کامل و ارسال نمونه شما هستیم و برای بازخورد بعد از اتمام کار نیز  درارتباط خواهیم بود.
  • مالک مادی و معنوی طراحی رابط کاربری متعلق به اینجانب می باشد و مشتری می تواند انرا در اپلیکشین یاد شده استفاده کند.

 

هزینه سفارش اولیه برای  یک صفحه اپلیکیشن می باشد.

برای تعداد صفحات بالا هزینه کمتری محاسبه می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر  پیام بدین.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

طراحی متفاوت و کاربرپسند اپلیکیشن یا سایت شما

  • نوع: وب ویو (WebView)
  • پلتفرم: Android App

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از کار انجام شده توسط این کاربلد را در اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های به مدرنیته خوش اومدی