توضیحات کاره

به نام خدا

ارسال خودکار مطالب وبلاگ و وبسایت به شبکه های اجتماعی

 

دوستانی که مدیر یک وبلاگ یا وبسایت هستند اطلاع دارند که ارسال مطالب به شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک .توییتر .لینکداین و دیگر شبکه های اجتماعی چه تاثیر فزاینده ای در افزایش رتبه و بازدید از مطالب وب شما داره اما ارسال دستی این مطالب کاری سخت و حتی در مواردی غیر ممکن و نشدنی.....

اما حالا فکر کنید که راه حلی باشه که تمام مطالبی که توی وب خودتون میزارین به شکل کاملا اتوماتیک به شبکه های اجتماعی خودتون ارسال بشه ...جالبه نه!!!؟؟؟

 

نکته: شبکه اجتماعی اینستاگرام از این قابلیت پشتیبانی نمیشود.

شما در این روش بعد از طی مراحلی که ما بهتون اموزش میدیم میتونید مشاهده کنید که سر فصل و تیتر تمام  مطالبی که در وب خودتون به اشتراک میزارین به طور اتوماتیک به شبکه های اجتماعی شما ارسال میشه تا افراد مورد نظر برای دانلود و سایر کارها به وبسایت ویا وبلاگ شما مراجعه کنند و با این کار افزایش بازدید و همچنین به دنبال ان افزایش رتبه خود را خواهید داشت.

 

توجه: شما در این روش فقط اجازه اضافه کردن 3 شبکه اجتماعی برای هر اکانت را دارید .(که البته با توجه به خدماتی ارایه شده خیلی هم عالی چون سایت های مشابه هزینه های هنگفتی روبرای همین خدمات از شما دریافت میکنند.)

 

  1. مرحله اول ثبت سایت
  2. مرحله دومثبت شبکه اجتماعی
  3. مرحله سوم ارسال خودکار مطالب ارسالی وب به شبکه های اجتماعی
     
  4. کار تمام دیگه فقط منتظر باشید و ببینید که چطور افراداز این شبکه ها اجتماعی به سایت یا وبلاگ شما هدایت میشن.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

شما پس از خرید یک فایل ورد شامل اموزش قدم به قدم تمامی مراحل از ثبت نام تا ثبت شبکه اجتماعی به صورت کامل تصویری رو از ما دریافت میکنید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Janoket