توضیحات کاره

به نام خدا

آموزش جامع پشتیبان گیری از آیفون .آیپد و اپل واچ

اگر به تصاویر، ویدیوها و دیگر داده‌های شخصی موجود در دستگاه‌های اپلی خود اهمیت می‌دهید بهتر است با پشتیبان‌گیری کامل از آیفون، آیپد و داده‌های مربوط به فعالیت ورزشی خود در اپل واچ، مانع نابود شدن همیشگی آن‌ها شوید! در این آموزش نحوه‌ی پشتیبان‌گیری کامل از دستگاه‌های اپلی در آی‌کلود و آیتونز را توضیح خواهیم داد تا با انجام این کار در زمان از دست دادن آیفون یا آیپد خود نسبت به حفظ داده‌های شخصی آرامش خاطر داشته باشید.

چگونه از آیفون خود پشتیبان‌گیری کنم؟

آیفون من قدیمی است و به شدت نگران از دست دادن تصاویر شخصی موجود در آن هستم. آیا پشتیبان‌گیری از آیفون یا آیپد در آیکلود  به اندازه‌ی کافی امن است؟

این‌ها سوالات و مشکلاتی هستند که بیش‌تر کاربران دستگاه‌های اپلی با آن مواجه می‌شوند. پشتیبان‌گیری از دستگاه اپلی ساده بوده و بسیار مهم است. اگر ما بخواهیم سه نکته را به عنوان یک مشاور به دارندگان آیفون یا آیپد گوش‌زد کنیم، باید بگوییم پشتیبان‌گیری کنید، پشتیبان‌گیری کنید، پشتیبان‌گیری کنید! اهمیت این کار چنان بالا است که بدون هیچ وقفه‌ای، دعوت می‌کنیم تا نحوه‌ی پشتیبان‌گیری از دستگاه اپلی را مطالعه کنید.

دلیل اهمیت پشتیبان‌گیری از آیفون و آیپد

آیفون و آیپد  جزو مهم‌ترین و با ارزش‌ترین دارایی‌های موجود ما محسوب می‌شوند. جدا از ارزش مالی، آیفون یا آیپد قطعه‌ی کوچکی از آلومینیوم، سیلیکون و شیشه است که مخزن مرکزی اسناد مهم و خاطراتی همچون سوژه‌های خاص عکاسی است که ممکن است فقط یک‌بار در طول عمر با این سوژه‌های خاص مواجه شویم!

با پشتیبان‌گیری از داده‌های با ارزش خود، می‌توانید در مقابل مواردی همچون دزدیده شدن، آسیب دیدن یا فراموش کردن گوشی آیفون خود در صندلی عقب تاکسی، حفاظی مستحکم ایجاد کنید! همچنین در موقعیت‌هایی مانند تعویض آیفون قدیمی خود با یک مدل جدیدتر، قادر به انتقال سریع و ساده‌ی همه‌ی داده‌های خود به آیفون جدید خواهید بود. خوشبختانه راهکارهای زیادی برای ذخیره کردن اطلاعات در فضای ابری، رایانه‌ی ویندوزی و مک وجود دارد که بهره‌مندی از هر یک بسیار ساده و کاملا رایگان است.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

شما بعد از سفترش این محصول یک فایل تصویری و نوشتاری شامل آموزش تمامی مراحل پشتیبان گیری از این محصولات را دریافت خواهید کرد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Janoket