توضیحات کاره

برای اینکه مقالات شما در موتورهای جستجو خوب ایندکس شوند و به بهترین شکل در نتایج اول موتورهای جستجو ظاهر شوید، نیاز است تا مقالات خوب تولید کنید، یکی از عواملی که در تولید مقالات خوب برای گرفتن بهترین نتیجه مهم است، افزایش بازدید مقاله است، وقتی شما یک مقاله خوب دارید و میتوانید از آن مقاله که رایگان یا پولی ارائه میدهید به هدف خودتان برسید یکی از مهمترین عوامل این است که مقاله شما بازدید خوب داشته باشد سپس بتوانید بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کنید که در حوزه SEO و CRO میباشد (گروه ما در حوزه SEO و CRO نیز فعالیت تخصصی میکند) ، برای اینکه مقاله شما بازدید خوب داشته باشد علاوه بر سئوی وب سایت و مقاله، میبایست از کلمات کلیدی خوب استفاده کنید که با سرچ های مختلف مخاطب در موتور جستجو ظاهر شوید.

ما در اینجا به شما لیستی از عبارات کلیدی مهم در حوزه مقاله شما ارائه میدهیم که برخی از آنها که از نظر شما مهم هستند را داخل مقاله حتما استفاده کنید و مابقی را در دو قسمت: بخش اول و بخش دوم که بعد از سفارش پروژه به عنوان هدیه گفته میشود تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. بخش اول و دوم، قسمت هایی از محتوای مقاله میباشند که معمولا افرادیکه سئوکار حرفه ای نیستند نمیتوانند به بهترین شکل از این دو بخش استفاده نمایند که در قالب فایل PDF یک صفحه ای، آموزش استفاده بهینه از این دو قسمت را براساس کلمات کلیدی ارائه شده  میدهیم تا به صورت کاربردی و درست از خدمتی که بابت آن هزینه پرداخت میکنید استفاده نمایید. این فایل PDF جزو خدمات مشاوره ما است که به عنوان هدیه به همراه کلمات کلیدی ارائه میشود.

 

تعداد کلمات کلیدی که در این پروژه ارائه میشود تعداد 50 تا 150 کلمه کلیدی کاربردی و صحیح بستگی به موضوع کاری مشتری و مقاله مشتری میباشد و لیست چند صد کلمه ای یا چند هزار کلمه ای ارائه نمیدهیم که مشتری نتواند استفاده بهینه نماید و هزینه مشتری بالا نرود.

 

محصولی که بابت سفارش تحویل مشتری میشود چیزی شبیه به فایل پیوست است که به عنوان مثال در رابطه با عبارت "دانشگاه تهران" بررسی و آنالیز شده است.

 

گروه ما با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و دانش و تخصص بالای اعضای تیم، بهترین لیست از نظر سئو را ارائه میدهد.

 

لازم به ذکر است درصورتیکه بخواهید برای عبارات کلیدی بیشتر از 1 عدد، این خدمت را خریداری کنید 30 درصد تخفیف ویژه تعلق میگیرد و به جای 45 هزار تومان، 31 هزار تومان بابت هر عبارت کلیدی پرداخت میکنید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مواردیکه مشتری پس از ثبت سفارش و انجام آن توسط ما دریافت میکند:

1- فایل اکسل یا نوت پد لیست کلمات کلیدی که تعداد آنها 50 تا 150 عدد و باتوجه به حوزه کاری مشتری میباشد حداکثر 2 روز کاری بعد از تایید سفارش، تحویل داده میشود.

2- فایل PDF هدیه یک صفحه ای که روش استفاده مناسب از لیست کلمات کلیدی خریداری شده را آموزش میدهد که ممکن است مشتری این روش ها را نداند.

3- تخفیف 30 درصدی بابت سفارش های بیش از یک عدد برای سفارشات دوم به بعد

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

ارائه 3 تا 5 کلمه کلیدی مهم برای استفاده در عناوین داخلی یعنی H2 و رعایت اصول سئو (حذف نیم فاصله، فارسی کردن کاراکترهای عربی) +2 روز +65,000 تومان
ارائه کد HTML استاندارد سئوی لینکدار کردن کلیه کلمات کلیدی ارائه شده در پروژه +2 روز +98,000 تومان
ارائه لیست کلمات کلیدی مهم سایت رقیب مشتری با اعلام آدرس سایت توسط مشتری (تعداد نامشخص) برای پنج سایت +1 روز +65,000 تومان
برای 100 تا 200 کلمه کلیدی   در 3 روز
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.