توضیحات کاره

سرویس ورودی موتور جستجو گوگل و افزایش ترافیک سایت که منجر به بهبود و کاهش رتبه الکسا سایت شما خواهد شد.

پاپ آپ هرگز - با ما در صفحات موتورهای جستجو دیده شوید - بهترین و باکیفیت ترین ورودی هدفمند از موتورهای جستجو با بهبود رتبه تضمینی

با سلام
با این کاره می توانید به هر صفحه ای از سایتتان با هر کلمه کلیدی ای که بخواهید از موتورهای جستجوگر معتبر جهان مانند گوگل ، یاهو، بینگ و ... ورودی واقعی سفارش دهید. این بازدید برای بهبود رتبه الکسا شما بسیار خوب بوده و حتی ورودی گوگل شما را به شدت افزایش می دهد. سایت های با رتبه زیر 100در ایران برای تثبیت رتبه خود از این سرویس استفاده می کنند.

کافیست یک بار از این سرویس استفاده کنید تا کیفیت و تاثیر آن را لمس کنید. می بینید که چندین برابر چیزی که قبلا ورودی از گوگل یا هر موتور دیگری داشته اید، خواهید داشت.

میزان ورودی های ارسالی توسط سرویس ما نسبت به هر سایت متغیر خواهد بود و بستگی به رتبه سایت شما و تعداد کلمات کلیدی و تعداد آدرس هایی که می خواهید ورودی ها وارد آنها شوند دارد. زمانی که کاربر وارد آدرس شما می شود بین 60 تا 90 ثانیه در صفحه مربوطه می ماند و سپس به صفحات دیگری از سایت شما خواهد رفت که این باعث بهبود بونس ریت (Bounce Rate) سایت شما نیز می شود. می توانم بگویم که کاربرهای واقعی ما بطور میانگین بین 3 تا 4 صفحه را بازدید می کنند.

ما بازدید ها را در طول روز تقسیم می کنیم که سایت شما در زمان های متفاوت و برای کاربران متفاوتی به نمایش درآید و بازدهی ورودی ها بیشتر و بیشتر شود.

تمامی بازدید کنندگان ایرانی و واقعی هستند.

ما در زمینه های افزایش بازدید و بهبودرنک الکسا از طریق موتورهای جستجو و بهینه سازی وبگاه (سئو) کار می کنیم و مشتریان خیلی خوبی داریم.
پیشنهاد ما همیشه این بود که از پاپ آپ استفاده نکنید و به صورت واقعی و اصولی کار کنید.

با این سرویس به صورت تضمینی و با خیال راحت از هر رتبه ای که هستید، 10 هزار الکسا، 5 هزار الکسا یا 2 هزار الکسا خود را به زیر هزار الکسا برسانید.

سایت هایی که در گذشته با ما همکاری داشته اند مانند صراط نیوز با رتبه 445 ایران ، اتحادیه طلا سکه و ارز ایران TGJU.org با رتبه 52 و سایت هایی مانند  سیمرغ با رتبه 63 ایران و persiankhodro.com با رتبه 929 ایران و... نیز از سرویس ما استفاده می کنند.

ورودی های این سرویس بر اساس مبلغ 199 هزار تومان در مدت 30 روز تعداد 40 هزار سشن (session) است و برای مشخص نمودن تعداد دقیق ورودی ها یا تعداد بیشتر ورودی می توانید از طریق پیام خصوصی با بنده هماهنگ نمایید.

در طول متن از اصطلاحاتی استفاده کرده ام که برای توضیح بیشتر در زیر به شرح آنها می پردازم:

Bounce Rate
بونس ریت یکی از مهمترین فاکتورهاست که هرچه درصد آن کمتر باشد یعنی سایت شما وضعیت بهتری دارد. این ضریب نشان دهنده درصد کاربرانی است که فقط یک بار وارد سایت شده و سپس آن را ترک کرده اند (از لحاظ فنی، جذب وب سایت شما نشده اند). ورودی هایی که برایتان ارسال می کنم بونس ریت زیر 30 درصد را دارند که می توانیم از طریق آنالیتیکس پیگیری نماییم.

Daily Pageviews per Visitor

تعداد بازدید هر بازدید کننده از صفحه مورد نظرتان و صفحات زیر مجموعه که ترجیحا برای صفحات مختلف وب سایت تان سفارش دهید تا کاربران سایت، تمامی صفحات مهم وب سایت را بازدید کنند. به این ترتیب سامانه الکسا و گوگل تصور می کنند یک آی پی به صفحات مختلف وب سایت شما وارد شده است. ورودی های من بین 3 تا 4 بازدید به ازای هر بازدید کننده به وب سایت شما می دهند.

Daily Time on Site
ماندگاری یک کاربر (آی پی) در وب سایت شما که این زمان بسیار پراهمیت شده است و نشان دهنده ارزش و کیفیت محتوای ارائه شده در وب سایت شماست. ورودی های من حداقل 2 دقیقه در وبسایت تان می مانند.

چرا بازدید از گوگل ارسال می شود؟

کاربران وارد شده به وب سایت شما وقتی که از گوگل وارد سایتتان می شوند یعنی آپ استریم شما از مرجع معتبری مانند گوگل است و از موتورهای جستجو با شما آشنا شده اند. این هم برای الکسا شما و هم برای بهبود جایگاه کلماتتان بسیار موثر است.

البته شما می توانید ورودی ها را به صورت رفرال نیز دریافت کنید، برای مثال لینک شبکه های اجتماعی تان را دریافت می کنیم و سپس کاربر از طریق شبکه های اجتماعی تان وارد سایتتان خواهد شد که این خود نیز روش بسیار مناسب و مفیدی برای سایت شما خواهد بود.

آیا نمونه کار دارید؟

بله، سه نمونه کار برایتان در گالری قرار دادم و نمونه کارهایی را در متن ذکر کرده ام و نمونه کارهای دیگری را نیز می توانم به شما ارائه دهم اما مهمترین نکته این است که وضعیت هر سایتی با سایت دیگر متفاوت است و من با یک مشاوره درست و دقیق بهترین و کم هزینه ترین روش را به شما پیشنهاد می کنم که درصد موفقیت آن بسیار بالا باشد.

باتشکر فراوان

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

کاربر 40 هزار سشن را در طول مدت یک ماه برای سایت خود دریافت خواهد کرد.

نکته: آمار ورودی ها بر اساس session و در آمارگیر آنالیتیکس گوگل قابل مشاهده است. استناد ما آنالیتیکس گوگل است و می بایست دسترسی آنالیتیکس برای ایمیل ما داده شود.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Mehdi Fcse